וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליואיץ' הורחק והשתולל, אברמוב ירד אל הדשא וצעק על השופט

הקשר ספג צהוב שני בהפסד של בני יהודה לכפר סבא והשליך חפצים, גם הבעלים לא היה שקט. בן עמי: "הפסד שמסבך אותנו"

תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1/ספורט 1

בני יהודה ממשיכה לצלול והשלימה הערב (ראשון) משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון אחרי ששמטה יתרון והפסידה 3:1 להפועל כפר סבא בבלומפילד, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. מתיאה ליואיץ' הורחק אחרי שספג כרטיס צהוב בדקה ה-31. הקשר נשאר במגרש זמן רב אחרי ההרחקה והתעמת עם השופט כשהוא גם משליך חפצים בעצבים. גם הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב התנהג בצורה לא הולמת כשאחרי השריקת למחצית ירד אל כר הדשא וצעק על השופט שניר לוי בדרכו לחדר ההלבשה.

מתיאה ליואיץ' שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ליואיץ' משליך חפץ בעצבים/קובי אליהו

מחזיק תעודת הפרו בבני יהודה תמיר בן עמי: "מתסכל מאוד, במיוחד אחרי שהמשחק התחיל טוב מבחינתנו. עלינו ליתרון ושלטנו במשחק. הגיעה ההרחקה, הרחקה מיותרת ושינתה את כל מאזן הכוחות במגרש. כפר סבא השתלטה על המשחק וניצלה את המצבים. זה חבל מאוד מבחינתנו. אני לא מדבר על שופטים, גם אם השופט טעה אז אין מה לעשות. לא היינו צריכים לתת לו סיבה להרחיק את ליואיץ'. אנחנו טעינו, השחקן שלנו הורחק ואם השופט טעה והייתה עבירה לפני אני לא יודע, לא ראיתי. זה לא היה צריך לקרות. אנחנו כרגע קבוצת תחתית, גם אם היינו מנצחים היינו בסך הכול חמש נקודות מעל הקו האדום. זה הפסד שמסבך אותנו עוד יותר. נתאושש ממנו ואנחנו עם הפנים קדימה. יש שחקן זר שנבחן אצלנו ובימים הקרובים תהיה החלטה לגביו".

מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי אמר: "בתחילת המשחק בני יהודה הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו, לא עשינו את ההתאמות הנדרשות, אבל אחרי ההרחקה השתלטנו על המשחק. זה ניצחון חשוב מאוד. חשוב מאוד שנדע לשחק רגוע. יש פה בסיס טוב והיום השגנו ניצחון שיכול לקדם אותנו לאט לאט כלפי מעלה. הייתה צביטה בלב לפגוש את בני יהודה והייתה מחווה מרגשת שעשו לי. הייתי מחובר לבעלים, המועדון ולאוהדים. עכשיו אני בכפר סבא ומחויב טוטלית למועדון הזה. אלה החיים של מאמן כדורגל. התחזקנו בשחקן אחד, לא קל להביא שחקנים בינואר ורוב השחקנים שמגיעים הם כאלה שלא שיחקו כמה חודשים. בשוק הישראלי אין הרבה שחקנים פנויים. אנחנו צריכים להתבסס על השחקנים שלנו. המטרה הראשונית הייתה להרים ולשפר את האינטנסיביות, להגיע להרבה איומים על השער ולקחת נקודות, שזה הכי חשוב במאבק תחתית. אין לנו שום סיבה להיות שאננים. אני מקווה שנוכל להתחזק ושנמשיך לצבור נקודות. ממש לא סיימנו לצרף שחקנים, אנחנו פועלים בכל הכוח כדי שיהיו לנו שניים או שלושה שחקנים".

מגן כפר סבא אביב סולומון, שהצטיין, אמר: "אלישע דיבר איתנו והסביר לנו כמה המשחק הזה חשוב וכמה אנחנו צריכים לנצח. ידענו שאם ננצח פעמיים ברציפות, שאני לא זוכר מתי זה קרה בפעם האחרונה, זה יהיה לנו חשוב מאוד. אני משתדל לעבוד הכי קשה שיש. אנחנו משתדלים לא להקשיב לרעשי רקע, רוצים לחשוב רק לחשוב ממשחק למשחק וממשיכים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully