וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומסקי: "נכשלנו. אנחנו צריכים לעשות בדק בית ולשנות משהו בגישה"

27.1.2021 / 18:19

הפועל ירושלים המאוכזבת שבה לישראל בלי הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות. גיא הראל: "ראינו מההתחלה שיש לנו קבוצה טובה שמשחקת לא טוב. זה היה קמפיין כואב. אדומייטיס מרוצה מהסגל ומאמין בו, אבל חושב שהדברים צריכים להיעשות אחרת"

הפועל ירושלים נחתה הערב (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון השומם, לאחר ההדחה המאכזבת והמוקדמת בשלב הבתים הראשון של ליגת האלופות. ביום שלישי הבא, באופן בלתי שגרתי, היא לא תהיה חלק מהגרלת הטופ 16, וראשי המועדון התייצבו מול המיקרופונים ודיברו על הכישלון.

"לא הפסדנו את העלייה אתמול", הודה המנכ"ל גיא הראל, "כך זה היה מהמשחק הראשון ועד האחרון. השנה זה נראה לא טוב מההתחלה. ניסינו לתקן ולשפר, ואתמול היה אקורד הסיום המאכזב. ראינו מתחילת העונה שיש לנו קבוצה טובה שלא משחקת כדורסל טוב. הבאנו וניסינו ושינינו, אבל קרה לנו משהו שפחות התרגלנו אליו. בשנים קודמות היינו יוזמים דברים כדי לשפר את הקבוצה, והשנה היינו צריכים להגיב לאירועים כל הזמן ועבדנו בניסיון לייצב את הקבוצה".

הראל ניסה לנתק בין עזיבתו של עודד קטש לפנאתינייקוס לבין התוצאה הסופית העגומה. "בשנים האחרונות עשינו קמפיינים אירופיים יפים מאוד, והתרגלנו לעבור שלב בצורה משכנעת מאוד. אין לזה קשר לעזיבה של עודד. היינו כבר עם הגב לקיר, והיינו צריכים להבטיח את העלייה הרבה קודם, וזה בטח ובטח לא קשור לדאיניוס אדומייטיס, שאליו אי אפשר להדביק את זה בשום אופן. יש עוד שני תארים בארץ, וצריך להתאפס מהר ולחזור לעבוד ולעמוד ביעדים שלנו. אנחנו רוצים להיות האלופים בכל שנה ובכל מפעל, והשנה נכשלנו. זה היה קמפיין כואב".

אייל חומסקי בעלים הפועל ירושלים. דני מרון
"זה לא מתאים לנו". חומסקי/דני מרון

בירושלים יצטרכו לקבל החלטות בנוגע לזהות השחקנים בסגל להמשך העונה, כשעל הפרק צמצום מצבת הזרים בזירה המקומית. המנכ"ל הבהיר: "אדומייטיס מרוצה מאוד מהסגל, ולא מרוצה מאיך שאנחנו משחקים. ישבנו איתו הבוקר והוא מאמין בקבוצה, אבל רוצה שהדברים ייעשו אחרת".

"נכשלנו, לא עברנו שלב וזה לא מתאים לנו", אמר הבעלים אייל חומסקי. "אנחנו צריכים לעשות בדק בית. אנחנו נמצאים ברצף של דברים שלא בשליטתנו שקרו לנו מאז הקורונה, אבל זה לא תירוץ. אנחנו נסתכל במראה, לראות איפה טעינו ומה אנחנו יכולים לעשות בצורה שונה. נילחם עד הסוף על הגביע והאליפות שנמצאים על השולחן".

הקמפיין המאכזב מגיע כהמשך ישיר לתבוסה לסן פאבלו בורגוס ברבע הגמר המשלים של העונה שעברה, לפני שלושה חודשים בסך הכול, שלאחריו הבטיח חומסקי להפיק לקחים. "הפקנו חלק מהלקחים", הוסיף. "הקבוצה לא משחקת מספיק טוב, ואנחנו צריכים להתמודד עם הדברים ולא להסתיר אותם, ולחשוב מה לתקן. אני בטוח שנצליח. הפועל זה בטוב וגם ברע. אנחנו מצויים בתחושה מאוד קשה אחרי אתמול. הדברים צריכים להיעשות בשיקול דעת, אבל בטוח שמשהו בגישה צריך להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully