וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים הפסידה ללימוז' וסיימה את דרכה בליגת האלופות

האדומים היו זקוקים לניצחון בצרפת, אך ספגו 88:83 מהקבוצה שאיבדה סיכוי להעפיל לטופ 16 עוד לפני המשחק. בריימו בלט, גם בראון ותומאס היו טובים

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. אתר פיב"א, אתר רשמי
ירושלים לא הצליחה לנצח בצרפת. בראון בפעולה/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים סיימה הערב (שלישי) את דרכה בליגת האלופות אחרי שהפסידה 88:83 ללימוז' הצרפתית במשחק שבו הייתה חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב הבא. האדומים רדפו אחרי הצרפתים לכל אורך ההתמודדות, ואף היו קרובים לגרד ניצחון, אך מקבץ טעויות ברבע הרביעי הותיר את הניצחון אצל הקבוצה הביתית, שאיבדה סיכוי להעפיל עוד לפני המפגש עם האדומים.

מהלך המשחק

אחרי פתיחה מהוססת למשחק, חזרה הפועל ירושלים לעניינים, הרבה בזכות תומאס ובריימו, שעזרו לקבוע 21:21 בתום הרבע הראשון. גם הרבע השני היה צמוד למדי, ואחרי שהרבע הראשון הסתיים ב-21:21, בשני רשמו הצרפתים 20:22 וזה 41:43 בתום המחצית הראשונה. אחרי פתיחה לא טובה למחצית השנייה, גם הפעם הצליחה הקבוצה מהבירה לחזור לעניינים לקראת סוף הרבע ואפילו לרדת ביתרון אחרי שלשה של בראון בשניות הסיום של הרבע השלישי שקבעה 63:64 לאדומים. עד עתה, בראון ובריימו - לו גם 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים - בולטים. הפועל ירושלים המשיכה לרדוף אחרי יריבתה גם ברבע הרביעי, וברגעי ההכרעה הייתה קרובה ליטול את ההובלה, אך מקבץ טעויות בדקות הסיום השאירו את הניצחון בידיהם של הצרפתים שרשמו 83:88 בסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 21 נקודות, סולימאן בריימו 16 ו-11 ריבאונדים, טיישון תומאס 13, כריס קריימר 10, תמיר בלאט ואדם אריאל 8 כל אחד, ג'אמיל ווילסון 3 ועידן זלמנסון ומלקולם היל 2 כל אחד.

הרבו לקלוע ללימוז': ניקולה לאנג וג'רי בוטסיל 19 כל אחד, הוגו אינברניצי 17, מרקוס גיניארד 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully