וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קרמר: "זה כואב", דאיניוס אדומייטיס: "ביצענו יותר מדי טעויות"

26.1.2021 / 22:21

הפועל ירושלים קיבלה את העזרה המצופה מטורק טלקום אנקרה, אך הודחה מליגת האלופות עם הפסד מביך 88:83 בלימוז'. המאמן הליטאי: "לא היינו מספיק ממושמעים"

מאמן הפועל ירושלים דאיניוס אדומייטיס. ברני ארדוב
הפסד מאכזב. אדומייטיס/ברני ארדוב

אחת לכמה שנים זה קורה להפועל ירושלים, כשהיא מופיעה לעונה חדשה מלאת ציפיות ומודחת כבר בשלב הראשון. זה קרה לה חמש פעמים בעשור החולף ביורוקאפ, והערב (שלישי) גם בליגת האלופות: האדומים קיבלו את העזרה המיוחלת מטורק טלקום אנקרה, שניצחה את איגוקאה, אך נכשלו בעצמם - הפסידו 88:83 ללימוז' נטולת האינטרסים, שאיבדה כבר סיכוי לעלות לטופ 16, וסיימו את דרכם.

מאז הצטרפה למפעל, ירושלים נחשבה תמיד לאחת הפייבוריטיות לזכייה. אף שלא הגיעה לחצי הגמר, היא הייתה בין הקבוצות הבולטות בשלבים המוקדמים. הפעם זה לא קרה: הכרטיס לשלב הבא היה בידיה יותר מפעם אחת, והיא לא השכילה להשיג אותו.

זה החל בהפסד המיותר לאיגוקאה בבוסניה והרצגובינה, החריף באיבוד 19 נקודות יתרון בבית נגד אנקרה, והגיע לשיא הערב - כשהיריבה החלשה ביותר הופיעה ללא כוכבה הבולט (פיליפ סקראב, 18.4 נקודות למשחק), וגם זה לא הספיק כדי לנצח.

"זה כואב", אמר הגארד כריס קרמר. "אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות בכדורסל הוא שאתה לא תלוי בעצמך. בסוף, אנחנו אלה שלא עשינו את העבודה שלנו, ואנחנו חייבים להיות טובים יותר. לימוז' הופיעה בלי השחקן הטוב ביותר שלה מבחינה סטטיסטית, וכשזה קורה, אז האחרים עושים צעד קדימה".

המאמן דאיניוס אדומייטיס: "בכדורסל צריך לשמור על ריכוז, וביצענו הערב יותר מדי טעויות מנטליות בהגנה נגד הקלעים של לימוז'. לא היינו ממושמעים מספיק בשני צידי המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully