וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 82:75 לפנרבחצ'ה באיסטנבול

לאחר שלושה רבעים צמודים הטורקים ברחו ליתרון דו ספרתי בהובלת וסלי ודה קולו והשיגו ניצחון שני העונה על האלופה הישראלית

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. באדיבות פנרבחצ'ה, אתר רשמי
מכבי תל אביב עם הפסד כפול מול פנרבחצ'ה. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות פנרבחצ'ה

לאחר שהתבשרה שמשחקה מול אנאדולו אפס שאמור היה להיערך ביום חמישי נדחה, קיוותה הערב (שלישי) מכבי תל אביב לחזור מאיסטנבול עם ניצחון, אך הפסידה 82:75 לפנרבחצ'ה. האורחת פתחה טוב יותר והוליכה לכל אורך הרבע הראשון, אך הטורקים ענו בריצת 0:13 בפתיחת הרבע השני ונטלו את ההובלה. יאן וסלי בלט מעל כולם במחצית הראשונה, כשננדו דה קולו ודישון פייר הצטרפו אליו במחצית השנייה והראו יכולת נהדרת.

אצל הקבוצה של ספרופולוס אלייז'ה בריאנט הוליך את הקלעים עם 18 נקודות, כשסקוטי ווילבקין (15) ניהל את המשחק טוב מאוד ומסר 10 אסיסטים, אך גם רשם 5 איבודים והתעורר מבחינה התקפית רק במחצית השנייה. במהלך הרבע הרביעי עלו כבר הטורקים ליתרון דו ספרתי, ולמרות ניסיונות חזרה של האורחת, היא רשמה את הפסדה השני העונה מול פנר.

שחקן פנרבחצ'ה ננדו דה קולו מול שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי, אנטה ז'יז'יץ'. הטוויטר של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
דה קולו מול ז'יז'יץ' ודורסי/אתר רשמי, הטוויטר של פנרבחצ'ה

מהלך המשחק

רבע 1:

דראגן בנדר פתח את המשחק חם וקלע שתי זריקות משלוש. יאן וסלי הראה שגם הוא הגיע למשחק, והגיב בשני דאנקים מפלצתיים בפתיחה בדרך ל-10:10 בחלוף חמש דקות. שלשות של דורסי וזוסמן העלו את האורחת ליתרון 15:21 בכניסה לדקה האחרונה, וירדה להפסקה בין הרבעים כשהיא מוליכה 17:21.

רבע 2:

הטורקים עלו אחרת לרבע השני ובהובלת יאן וסלי רצו 0:7 בדרך ליתרון 21:24, מה שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן. הריצה הטורקית נעצרה על 0:13, אז סקוטי ווילבקין קלע מהקו והוריד ל-30:23. האורחת הגיבה בריצת 2:7 משלה ונצמדה לפנרבחצ'ה. חסימה מדהימה של עוז בלייזר על גודוריץ', בנוסף לשלשה על הבאזר של אלייז'ה בריאנט ומכבי תל אביב ירדה בפיגור מינמלי בהפסקה, 36:35.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן פנבחצ'ה דישון פייר, יאן וסלי. באדיבות פנרבחצ'ה, אתר רשמי
הטורקים ברחו ליתרון דו ספרתי ברבע הרביעי וגמרו את המשחק/אתר רשמי, באדיבות פנרבחצ'ה

רבע 3:

נקודות של ז'יז'יץ' מתחת לסל בפתיחת הרבע החזירה את היתרון למכבי תל אביב, אך פנר ענתה בריצת 0:8 ושוב ברחה. הקבוצה של ספרופולוס הגיבה בריצת 2:10 מהירה, קבעה 46:46, וגרמה למאמן הטורקים איגור קוקושקוב לאסוף את שחקניו לפסק זמן. מהלך של סל ועבירה הוריד את המארחת ביתרון 53:60 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ג'ון דיברתולומאו קלע שלשה שהורידה למינוס 4, אך מכבי תל אביב שוב איפשרה לטורקים לרוץ ופנרבחצ'ה פתחה פער דו ספרתי ראשון במשחק, 56:67. ווילבקין התעורר וצלף פעמיים מעבר לקשת כדי לקבוע 70:66 בלבד, אך המארחת ענתה בחמש נקודות רצופות של דישון פייר, וההפרש עלה ל-9. מכאן למכבי תל אביב כבר לא הייתה תשובה ובסיום, 75:82 לפנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully