וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מייק ג'יימס בדרך החוצה מצסק"א מוסקבה

על פי האתר האיטלקי 'Republica' כוכב מוליכת היורוליג כעס לאחר שלא אושר לו לטוס לארה"ב והסיר מעקב משאר חבריו באינסטגרם. תצוגת שיא לסילבן לנדסברג בסין

תקציר ה-83:92 של בשיקטאש על פנרבחצ'ה/ספורט1

רעידת אדמה ביורוליג? באתר האיטלקי 'Republica' טוענים כי כוכב צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס צפוי לעזוב את מועדון הפאר הרוסי. בדיווח נטען כי האמריקאי זעם לאחר שהנהלת הקבוצה לא אישרה לו לטוס לביקור בארצות הברית. השחקן נכנס לשיחות ארוכות עם מאמנו דימיטריוס איטודיס ושאר השחקנים, כשעל הדרך הסיר השחקן עוקב מכל אנשי המועדון ברשתות החברתיות.

מייק ג'יימס משחק בצסק"א החל מעונת 2019/20, לאחר ששיחק קודם לכן בפנאתינייקוס ואולימפיה מילאנו. הוא מוליך את קלעי הקבוצה עם ממוצעים של 19.9 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק. ב-2017 יצא לארצות הברית וניסה את מזלו בפיניקס סאנס מה-NBA, לאחר מכן עבר לניו אורלינס, ממנה שב לאירופה. בשנת 2013 שיחק השחקן במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הכוכב הגדול של צסק"א יעזוב? מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* סילבן לנדסברג רשם היום (שלישי) משחק שיא במסגרת הליגה הסינית. הגארד האמריקאי-ישראלי-אוסטרי, ששיחק בעבר במכבי תל אביב ומכבי חיפה, הפגיז 55 נקודות בניצחונה של קבוצתו ז'יאנג צ'וזו 119:120 בחוץ על שנדונג. לנדסברג דייק ב-17 מתוך 29 זריקות מהשדה (7 מ-11 ל-3) והוסיף 14 מ-15 מהקו. זו התצוגה ההתקפית הרביעית בטיבה העונה בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully