וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לברצלונה על אולימפיאקוס, ניצחון שמיני ברציפות לפנרבחצ'ה

המוליכה רשמה 74:76, סלוקאס וספאנוליס עם החטאות גורליות. הטורקים דרסו את חימקי המסכנה עם 76:107. מילאנו גברה על זניט

שחקן אולימפיה מילאנו זאק לידיי. הטוויטר של מילאנו, אתר רשמי
מילאנו הלוהטת סופרת כבר שישה ניצחונות ברציפות. זאק לידיי/אתר רשמי, הטוויטר של מילאנו

שלושה משחקים נערכים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג, זאת לאחר שהמשחק בין מכבי תל אביב לבין אנאדולו אפס נדחה. המוליכה ברצלונה השיגה 74:76 דרמטי על אולימפיאקוס. מילאנו גברה 76:82 על זניט בתום קרב צמרת נהדר. במשחק נוסף הביסה פנרבחצ'ה 76:107 את נועלת הטבלה חימקי מוסקבה.

ניק קלאתיס שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון שישי ברציפות. קלאתיס/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס - ברצלונה 76:74

ניצחון שישי ברציפות לאורחת, הפסד רביעי רצוף לאדומים מפיראוס. המחצית הראשונה היתה שייכת לבארסה, שעצרה את היריבה על 1 מ-12 מחוץ לקשת וברחה ל-30:40, בעיקר בזכות 11 נקודות של פייר אוריולה. גמור? ממש לא: שאקיל מקיסיק ויורגוס פרינטזיס השלימו מהפך וקבעו 54:59, שמונה דקות לסיום. ואז החלה הדרמה האמיתית. ניקולה מירוטיץ' השווה ל-74:74, 44 שניות לסיום, קוסטס סלוקאס רשם איבוד לא אופייני, ולאחר שקורי היגינס סחט עבירה, התווכח יורגוס ברצוקאס עם השופטים והורחק בעבירה טכנית. האמריקני קלע פעמיים מהקו, שש שניות לבאזר, ואולימפיאקוס נותרה עוד הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק. לצערה, ניסיון השלשה של ואסיליס ספאנוליס יצא החוצה, וכך גם הניסיונים הנוסף של חסן מרטין וסלוקאס. מירוטיץ' סיים עם 16 נקודות, היגינס הוסיף 14. מקיסיק קלע 18 למפסידה, ספאנוליס הוסיף 12.

עוד בוואלה! ספורט

במכבי תל אביב מודים: "מסוג המשחקים שגם עוד שנה לא היינו מנצחים"

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
אולימפיאקוס תפתיע שוב את ברצלונה? סלוקאס/GettyImages, Quality Sport Images

מילאנו - זניט סט. פטרסבורג 76:82

קרב הצמרת במדיולאנום פורום הבטיח רבות וגם קיים. הרוסים הוליכו כמעט לכל אורך ההתמודדות על המארחת, שהגיעה עם חמישה ניצחונות רצופים באמתחתה, אך רדפה אחרי זניט כל הערב. היתרון של האורחת הגיע בשיא ל-12 הפרש, אך הקבוצה של מסינה עלתה ליתרון ראשון מאז ה-0:2 בפתיחה שלוש דקות לסיום מסל ולדימיר מיצוב. קווין פאנתר (14) היה האיש של האיטלקים עם נקודות חשובות בקלאץ', כששלשה גדולה של מלקולם דילייני (12) קבעה 73:80, 37 שניות לסיום ואטורה מסינה חוגג ניצחון שישי ברציפות.

לורנזו בראון שחקן פנרבחצ'ה. Quality Sport Images, GettyImages
הכי קל שיש. בראון/GettyImages, Quality Sport Images

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה 107:76

ניצחון שמיני רצוף לקבוצה הלוהטת של איגור קוקושקוב, ומול נועלת הטבלה זה כלל לא היה קשה, כצפוי. פנר סיימה את המחצית הראשונה עם 18 מ-20 ל-2 (!) וביתרון 44:53, בהובלת יאן וסלי ומרקו גודוריץ'. ריצת 3:17 ברבע השלישי הגדילה את היתרון ל-47:70, ומשם מיותר לצייין שחימקי כבר לא חזרה, בדרך להפסד 14 ברצף. נאנדו דה קולו הוביל עם 18 נקודות, לורנזו בראון הוסיף 17, וסלי 15 וגודוריץ' 14. את הרוסים הוביל כרגיל אלכסיי שבד עם 29 נקודות (5 מ-17 ל-3), 6 אסיסטים ו-7 איבודים. פנר סיימה בסופו של דבר עם 29 מ-34 ל-2 נקודות (85%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully