וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדנמרק מרוצים לפני ישראל: "אולי אריקסן שבר מחסום פסיכולוגי"

פחות מחודשיים לפני המשחק בבלומפילד, הדנים שואבים עידוד מהשער של הכוכב באינטר: "הנבחרת זקוקה לו והוא זקוק לנבחרת"

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

פחות מחודשיים לפני המשחק הראשון במוקדמות מונדיאל 2022, בדנמרק שואבים עידוד רב מהשער שכבש אתמול (שלישי) כריסטיאן אריקסן בדרבי המילאנזי,. הקשר הדני אמנם נכנס כמחליף בתוספת הזמן במשחק הגביע, אבל העניק לאינטר 1:2 דרמטי בדקה ה-97 עם בעיטה חופשית מושלמת.

בנבחרת דנמרק עוסקים כבר זמן רב בקרדיט המצומצם שמקבל אריקסן במדי הנראזורי ומקווים שהשער ייתן לו ביטחון ויגרום לשינוי. "נבחרת דנמרק זקוקה לאריקסן ואריקסן זקוק לנבחרת דנמרק", כתב פלמינג טופט, מבכירי עיתונאי הספורט במדינה הסקנדינבית, "אנטוניו קונטה אמר שהוא מאמין בו ועכשיו נצטרך לחכות ולקוות שהוא יקבל יותר דקות. אריקסן צריך מסביבו אנשים שמאמינים בו".

שחקני אינטר חוגגים עם כריסטיאן אריקסן. רויטרס
שחרר הרבה לחץ. אריקסן/רויטרס

למרות לא מעט דיבורים על מעבר של אריקסן לפריז סן ז'רמן או בחזרה לאנגליה, הדני עדיין באינטר וקונטה אמר אתמול שהוא לא שואף למכור אותו ומתכוון לתת לו יותר דקות משחק. בתקשורת הדנית הוסיפו בעניין הזה: "אם הדברים של קונטה יחזיקו מים, אריקסן יחזור לחייך ואז גם מאמן הנבחרת קספר יולמאנד יוכל לחייך".

אריקסן בן ה-28 הוא הציר המרכזי בנבחרת דנמרק בשנים האחרונות. הוא לבש את מדיה 103 פעמים, כבש 36 שערים ואין עוררין על כך שהוא השחקן הכי חשוב של הנבחרת האדומה. "כמובן ששער אחד לא קובע את העתיד, אבל אולי הוא יעזור לאריקסן לעבור את המחסום הפסיכולוגי שהוא חווה באינטר בחודשים האחרונים", הוסיפו.

דנמרק תשחק בבית ו' במוקדמות מונדיאל 2022 ביחד עם ישראל, אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. המשחק הראשון שלה בקמפיין יהיה נגד וילי רוטנשטיינר ושחקניו, באצטדיון בלומפילד ב-25 במרץ.

עוד בוואלה!

שוב ישאר מחוץ לנבחרת? חזיזה מועדף על פני רפאלוב לקמפיין הקרוב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully