וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ישאר מחוץ לנבחרת? חזיזה מועדף על פני רפאלוב לקמפיין הקרוב

26.1.2021 / 11:02

שחקן השנה בבלגיה לא צפוי להיכלל בסגל של רוטנשטיינר גם במוקדמות המונדיאל, בעוד שחזיזה, יונתן כהן ואפילו ליאל עבדה יקבלו זימון למשחקים מול דנמרק וסקוטלנד. אופיר מרציאנו ימשיך לקבל קרדיט כשוער הראשון

תקציר ה-0:1 של אנטוורפן על טוטנהאם, ושער הניצחון של ליאור רפאלוב/ספורט 1

סגל נבחרת ישראל לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, יהיה דומה מאוד לסגל שזומן רק באחרונה למשחקי ליגת האומות. המאמן וילי רוטנשטיינר אמר אתמול כי זה עדיין מוקדם לקבוע מי יהיה בכושר טוב ומי יהיה כשיר בריאותית לפתיחת הקמפיין בעוד חודשיים, אבל האוסטרי לא מתכנן שינויים רבים ביחס ל-23 השחקנים שזומנו למשחקים האחרונים.

יחד עם זה יהיו כמה שחקנים שבנבחרת ישראל מתכוונים לתת להם יותר תשומת לב ואחד מהם הוא דולב חזיזה. כושרו המצוין של שחקן מכבי חיפה לא נסתר מעיניו של רוטנשטיינר שצפוי להזמין אותו ולתת לו יותר הזדמנויות. הדומיננטיות של חזיזה בליגה צפויה גם להשפיע על ליאור רפאלוב.

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency, GettyImages
יחגוג 35 באפריל. ליאור רפאלוב/GettyImages, Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency

רוטנשטיינר מודע לתהיות שיש באשר להחלטה שלו לא לזמן את כוכב אנטוורפן, שזכה לאחרונה בתואר שחקן השנה בבלגיה, והדברים לא עוברים לגמרי לידו, אולם גילו המתקדם של רפאלוב (יחגוג 35 באפריל) וכאמור שחקנים התקפיים טובים כמו דולב חזיזה, יונתן כהן ואפילו ליאל עבדה לצד ערן זהבי, מנור סולומון, מואנס דאבור ושון וייסמן שוב צפויים להשאיר את רפאלוב מחוץ לסגל לקראת המשחקים מול דנמרק וסקוטלנד בסוף חודש מרץ.

באשר לעמדת השוער, אם למישהו היה נדמה אחרי השערים שספג מול צ'כיה וסלובקיה שאופיר מרציאנו בדרך החוצה מסגל הנבחרת או שהוא יאבד את אפודת השוער הראשון, אז שוער היברניאן הוא המועמד הוודאי להמשיך בשער גם לקמפיין הקרוב ואין כרגע שוער שמועדף עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully