וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל מתוסכל, ג'ון וול עוקץ, לו וויליאמס עצבני ולאן יעברו לונזו בול וג'יי. ג'יי רדיק?

כוכב וושינגטון עשה היסטוריה אך שוב הפסיד: "האחריות היא שלי". וול הודה: "וושינגטון כבר חשבה שאני גמור". סוויט לו כועס, הגארדים של ניו אורלינס מבוקשים

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. GettyImages
מתוסכל ומאוכזב. ביל/GettyImages

המאזן השני הכי גרוע ב-NBA. עם הנתון המאוד לא מחמיא הזה, צריכה וושינגטון וויזארדס להתמודד אחרי שהלילה (בין שלישי לרביעי) הפסידה משחק נוסף, הפעם כשספגה 107:88 מיוסטון, וירדה למאזן 10:3 אחרי 13 משחקים. הוויזארדס חסרו מספר שחקנים בשל פציעות ופרוטוקול הקורונה, כולל דני אבדיה, ובהיעדרם, על אף שבראדלי ביל וראסל ווסטברוק שיחקו יחדיו, הם התקשו מול יוסטון רוקטס בה כיכב הטקס ג'ון וול.

בסיום ביל, שהפך לשחקן השישי בהיסטוריה של הליגה שקולע לפחות 25 נקודות ב-12 המשחקים הראשונים של העונה (אחרי ריק בארי, אלג'ין ביילור, וויילט צ'מברליין, מייקל ג'ורדן וג'רי ווסט), נראה מתוסכל, מיואש ומאוכזב. הוא החזיק את ראשו במשך שניות ארוכות ונראה אובד עצות. ברשת כמובן קפצו על ההזדמנות והפכו את התמונה העצובה של ביל לוויראלית. "הטעויות והקשיים ברגעי ההכרעה העונה? הם עליי", הודה ביל בסיום. "כל מה שלא מצליח לנו ברגעי ההכרעה הוא עליי - מהחטאות ועד לאיבודים. האחריות היא שלי ואני צריך להיות טוב יותר כדי שננצח משחקים".

"וושינגטון כבר חשבה שאני גמור", אמר וול בסיום. "לא התכוונתי לשחק היכן שלא רוצים אותי. יכול להיות שהייתי צריך לעשות דברים אחרת מחוץ למגרש ועל כך אני מבקש סליחה, אני מאוד מחובר לקהל ולקהילה בוושינגטון. ווסטברוק? כבר החלפנו מילים בעבר, זה קורה בכדורסל".

עוד בוואלה!

וושינגטון שוב הפסידה, הג'אז עם ניצחון 9 ברצף, אטלנטה גברה על הקליפרס

לכתבה המלאה

* לוס אנג'לס קליפרס הגיעה למשחק מול אטלנטה הוקס עם שבעה ניצחונות רצופים, ואחרי כמה הצגות מהנות במיוחד. למרות הרצף המרשים, קוואי לאונרד ופול ג'ורג' - הכוכבים הכי גדולים של הקבוצה מעיר המלאכים, נמצאים בבידוד ולא שיחקו ונראה שזו אחת הסיבות שהובילה להפסד של הקליפרס להוקס. "אנחנו לא יכולים לשחק כאילו אנחנו קוואי או פול", אמר לו וויליאמס המאוכזב בסיום. "אנחנו צריכים להיות אנחנו ולא אף אחד אחר, ולשחק כקבוצה. רק ככה נוכל לנצח משחקים".

* הכתב הבכיר שאמס צ'רניה מדווח שלא מעט קבוצות בליגה פנו לניו אורלינס ותהו בנוגע ללונזו בול וג'יי. ג'יי רדיק. על פי הדיווח, הפליקנס שוחחו עם גולדן סטייט על אפשרות לטרייד שבו יהיה מעורב גם קלי אוברה ג'וניור, שהצטרף אל הווריירס בתחילת העונה.

בול לא מצליח לממש את הפוטנציאל כשגם העונה הוא מעמיד ממוצעים בינוניים של 12 נקודות ב-39 אחוז, כשגם ממוצע האסיסטים והריבאונדים שלו צנח משמעותית. גם רדיק נמצא בירידה, אך כל קבוצה תשמח לצרף לשורותיה קלע ברמתו, שיכול לעלות מהספסל ולשנות משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully