וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס העניש את האיש שהרגיז אותו, הארדן מוצא את "האיזון המושלם"

כוכב הלייקרס הסביר את ההתפוצצות שלו ברבע האחרון מול הקאבס: מישהו ביציע חגג כשהוא החטיא. הארדן מוצא את מקומו בברוקלין, ויקטור אולדיפו ערך טקס מוזר

לברון ג'יימס הוא אחד הקלעים הגדולים בתולדות הכדורסל, אבל אם זה לא מספיק, הבוקר (בין שני לשלישי) הוא גם קיבל מוטיבציה מיוחדת, כשהתארח עם לוס אנג'לס לייקרס בקליבלנד. לברון, שסיים עם 46 נקודות, נראה מחליף מבטים עם מישהו ביציעים בסיום הרבע השלישי. לרבע הרביעי הוא עלה דרוך ונחוש, וסיים אותו עם 21 נקודות ב-12 דקות, בדרך לערב של 46 נקודות וניצחון 108:115 על הקאבס. למעשה, ברבע האחרון לברון קלע יותר מכל קליבלנד ביחד, שסיימה עם 19 נקודות.

"זה מישהו מההנהלה של קליבלנד", אמר לברון על האיש מהיציע שצעק לעברו משהו, "הוא נראה ממש שמח ונרגש מזה שהחטאתי זריקה בסוף הרבע השלישי. קצת יותר מדי ממה שאני אוהב. הוא ניסה לעודד את הקבוצה שלו, והראה את זה. אני ידעתי שיש לי עוד רבע, והרבע הרביעי הוא המועדף עליי".

אז לברון התפוצץ, קלע מכל מקום, קבר שלשה כמעט מחצי מגרש, וקבר את את הקאבס עם זריקת פייד אוויי מושלמת, שאחריה הסתובב לספסל של קבוצתו לשעבר ונענע את ראשו. "לא, הוא לא אמר לי מילה", אמר לברון על האיש מהיציעים שהדליק אותו, "יש פה מלא מצלמות, חפשו את זה, תראו איך הוא מתרגש מזה שהחטאתי זריקה. למזלו, אני מגיע לכאן רק פעם בשנה".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
למה מרגיזים אותו? לברון/רויטרס

* אחרי חמישה משחקים במדי ברוקלין, ג'יימס הארדן טוען שהוא מתחיל להתאקלם ולמצוא את מקומו בקבוצתו החדשה. הלילה הוא סיפק משחק מנומנם, קלע רק 10 נקודות בשלושה רבעים, לקח 4 זריקות בלבד - אבל ברבע האחרון הצליח לתרום 10 נקודות ולסיים עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים בניצחון של ברוקלין 85:98 על מיאמי. "הייתי בתפקיד במשך שמונה שנים, שלטתי בכדור, החזקתי בכדור", אומר הארדן, "עכשיו זה דבר חדש עבורי, וזה עדיין נהדר".

קווין דוראנט, שסיים עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, טען שהארדן הפגין "איזון מושלם" בניסיונו לשלב בין קליעה לזרימה. דוראנט: "נראה שהוא עבר לבית ספר חדש, והוא מנסה למצוא דרך להתאקלם, וייקח לו קצת זמן ללמוד מי הם חבריו לקבוצה, מה התפקיד שלו, מתי עליו להיות יותר התקפי, מתי לקלוע ומתי למסור". והארדן הוסיף: "אני בר מזל שאני יכול לעשות יותר מדבר אחד על המגרש, כך שזה כיף עבורי".

ג'יימס הארדן ברוקלין נטס. רויטרס
ממשיך להתחבר. הארדן/רויטרס

* ויקטור אולדיפו מספר על צעד מעניין שעשה במסגרת ההחלמה שלו: הלוויה לפציעה שלו בברך. הוא כתב "מכתב פרידה" לפציעה וקבר אותו באדמה, בטקס סמלי שעזר לו להתגבר על המחסום הפסיכולוגי. כדבריו. אולדיפו: "הרגשתי טוב, אבל הגוף שלי כבר היה רגיל להגן על הברך, והייתי מהוסס. הייתי צריך לקבור את הפציעה ולהראות שהחלמתי. עכשיו אני חזק יותר, זה נתן לי את האומץ והכוח". במכתב כתב: "היום אני קובר כל מה שקשור לרצועה הקרועה, אני קובר את כל השליליות".

* אמארה סטודמאייר אישר: הנהלת ברוקלין מאפשרת לו שלא לאמן בשבת - והוא לא נמצא עם הקבוצה מכניסת השבת ועד צאתה. אמארה, שמנסה לשמור על אורח חיים יהודי, כתב: "אני מצליח לעשות את זה בעזרת התמיכה הנפלאה של ברוקלין נטס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully