וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צפו בשערים של ערן זהבי ושון וייסמן, גם ליאור רפאלוב כבש

שער ליגה חמישי העונה לכוכב פ.ס.וו, שנגח מקרוב וקבע 0:2 על אמן. חלוץ ויאדוליד כבש בהפסד 4:2 ללבנטה בגביע, רפאלוב כבש ב-0:2 על אופן

תקציר ה-0:2 של פ.ס.וו על אמן, כולל השער של ערן זהבי/ספורט1

ליאור רפאלוב לא עוצר. קשר אנטוורפן שזכה בתואר שחקן השנה בבלגיה לפני מספר ימים, כבש הערב (שלישי) את שערו השביעי בליגה, כשהרשית את השער הראשון של קבוצתו מול אופן בדקה ה-18. עשר דקות לאחר מכן הוא הוסיף גם בישול לעבדולייה סק והוא הספיק גם להחמיץ פנדל לקראת סוף המפגש, שנגמר ב-0:2 לזכות קבוצתו ששומרת על מקומה בצמרת הליגה הבלגית.

* שלוש דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף, חלוץ ויאדוליד שון וייסמן מצא את הרשת בפעם השלישית העונה בכל המסגרות, כשנגח לרשת של לבנטה וקבע 3:2 בדקה ה-65 במסגרת הגביע הספרדי. לצערו של וייסמן, השער לא ממש הושיע לקבוצתו שספגה פעם נוספת, הפסידה 4:2 והודחה מהגביע.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Photo Pestige/Soccrates, GettyImages
חוזר לעצמו. זהבי/GettyImages, Photo Pestige/Soccrates

צפו בתקציר ההפסד של ויאדוליד, ובשער של וייסמן

תקציר ה-2:4 של לבנטה על ויאדוליד, כולל השער של שון וייסמן/ספורט1

* מישהו זוכר את הביקורת על ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן? אחרי השער היפהפה שכבש במחזור הקודם בבעיטה חופשית מושלמת, כבש החלוץ פעם נוספת, הפעם לרשת של נועלת הטבלה אמן, והעלה את מאזן השערים שלו בליגה לחמישה. זהבי המתין עם השער עד לדקה ה-88, אז, מאורו ג'וניור שנכנס כמחליף בדקה ה-77 וכבש את הראשון של פ.ס.וו. ארבע דקות לאחר מכן, הגביה לו כדור מדויק וזהבי המשיך עם הראש לרשת מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:2. בזכות הניצחון איינדהובן העלתה את מאזן הנקודות שלה ל-43 נקודות - נקודה פחות מאייאקס שנמצאת במקום הראשון ותשחק רק ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully