וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב זכה בנעל הזהב בבלגיה: "אני גאה, זה משמעותי עבורי"

הישראלי רשם הישג נהדר כשנבחר לכדורגלן השנה בבלגיה לראשונה בקריירה עם רוב סוחף. הוביל בעונה החולפת את אנטוורפן לזכייה בגביע הבלגי

ליאור רפאלוב אנטוורפן. מתוך חשבון הטוויטר של אנטוורפן, אתר רשמי
הישג נהדר נוסף. רפאלוב/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של אנטוורפן

ליאור רפאלוב רשם הערב (רביעי) ציון דרך מרשים נוסף בקריירה האירופית הנהדרת שלו. הקשר הוותיק של אנטוורפן זכה בפרס נעל הזהב בכדורגל הבלגי לשנת 2020, לראשונה בקריירה בת 9 השנים שלו בליגה אליה עבר ב-2011 ממכבי חיפה. הישראלי, שזכה בעונה החולפת עם אנטוורפן בגביע הבלגי תוך כדי שהוא כובש שער ניצחון על האקסית קלאב ברוז' כשבמהלך שנת 2020 רשם תשעה שערים וארבעה בישולים ב-26 משחקי ליגה. ב-2016 נבחר רפאלוב במקום השמיני, כשכעת הוא זכה בפרס הנכסף.

לאחר הזכייה אמר רפאלוב: "זה מרגש. אתם יכולים להרגיש את הלב שלי פועם. אני גאה, זה אומר כל כך הרבה עבורי". הישראלי קיבל 271 קולות והקדים בפער גדול את רפאל הולצאוזר האוסטרי של בירסחוט שסיים שני (187 קולות) ואת פול אונואצ'ו מלך השערים של גנק ושל הליגה העונה שסיים שלישי עם 86 קולות.

בעקבות הקורונה שונה השנה אופן ההצבעה כש-196 עיתונאים ושחקני עבר בעלי זכות הצבעה, נתנו את קולם רק פעם אחת בין החודשים יוני לדצמבר (במקום בשתי פעימות). החלק הראשון של ההצבעה בוטל בעקבות השבתת הליגה בחודש מרץ האחרון, אז בוטלו רוב תחרויות הספורט בעולם בשל התפרצות הנגיף.

ליאור רפאלוב עבר לבלגיה בשנת 2011 ושיחק עד שנת 2018 בקבוצת הפאר קלאב ברוז' וזכה עמה בשתי אליפויות ובסופר קאפ הבלגי. בשנת 2018 עבר לאנטוורפן כשבעונה החולפת כאמור זכה עמה בגביע הבלגי, תוך כדי שהוא כובש את שער הניצחון שהעניק לקבוצתו את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully