וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רפאלוב הבהיר לראשי אנטוורפן שהוא רוצה להישאר

הקשר הישראלי שהוכתר לשחקן השנה בבלגיה מסיים את חוזהו בקיץ, אך בתקשורת המקומית טוענים שהוא ישמח להישאר עונה נוספת ובעדיפות עוד שתי עונות: "המשפחה שלו אוהבת את העיר והיו"ר מעריץ אותו. המאמן יהיה זה שיכריע"

תקציר: השער של ליאור רפאלוב מול טוטנהאם/ספורט 1

ליאור רפאלוב כבר לא ילד, אבל הקשר בן ה-34 של אנטוורפן העלה מאוד את מניותיו אחרי שזכה ביום רביעי בתואר שחקן השנה בבלגיה בעקבות הצטיינותו. אבל איפה ישחק רפאלוב בעונה הבאה? הקשר שקיבל לפי הדיווחים מספר הצעות מקבוצות ב-MLS מסיים את חוזהו בתום העונה ועדיין לא חידש אותו.

בבלגיה טוענים שמקורביו של רפאלוב כבר שלחו מסר לאנטוורפן לפיו הוא ישמח להישאר בקבוצה לפחות עונה נוספת, כשהעדיפות היא לשתי עונות נוספות. הסיבה: הוא ומשפחתו אוהבים את החיים בעיר וכמובן שההתאקלמות המקצועית של רפאלוב בקבוצה תורמת לעניין.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם מול ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. Julian Finney, GettyImages
יסיים את הקריירה באנטוורפן? ליאור רפאלוב במאבק עם גארת' בייל/GettyImages, Julian Finney

אבל מה לגבי אנטוורפן? לפי הדיווחים הקבוצה מודעת לרצונו של רפאלוב להישאר בקבוצה ולא פוסלת להציע לו חוזה חדש במיוחד משום שהיו"ר פול גייסנס הוא מעריץ גדול של השחקן רפאלוב וגם האישיות. אלא שמי שיכריע האם רפאלוב יישאר בקבוצה בסופו של דבר יהיה המאמן החדש פרנק ורקאוטרן.

רפאלוב נמצא בעונתו השלישית באנטוורפן ויחד עם הקדנציה המוצלחת בקלאב ברוז' הוא משחק כבר כמעט עשור בליגה הבלגית. רפאלוב כבש העונה שישה שערי ליגה והקבוצה שלו ממוקמת במקום השישי אחרי שבעונה שעברה היא סיימה במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully