וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול צוללת, קלופ מבקש "אל תדאגו לנו", אבל "זו מנצ'סטר יונייטד של פעם"

האלופה מתוסכלת אחרי ה-3:2 מול יונייטד, קלופ מתעקש להישאר אופטימי. הפרשנים בהלם מההשפעה הבלתי נגמרת של ברונו פרננדש מאז שהגיע לאולד טראפורד

הגביע האנגלי: מנצ'סטר יונייטד גברה 2:3 גדול על ליברפול/ספורט 1

ליברפול במשבר, ואי אפשר להסתיר את זה. האלופה מקרטעת, בליגה האליפות בורחת ממנה (ירדה למקום הרביעי, מרחק 6 נקודות מהפסגה), ואתמול (ראשון) היא גם הודחה מהגביע, אחרי הפסד צורב במיוחד, 3:2 למנצ'סטר יונייטד. מרטין סמואל, פרשן "דיילי מייל", טוען ש"באופן מובן ליברפול נראית מותשת אחרי שלוש שנים נחושות שבהן הראתה מינונים בלתי נגמרים של נחישות", אבל ספק אם זה מנחם את האוהדים, על רקע התוצאות האחרונות המדאיגות.

יורגן קלופ, אולה גונאר סולשיאר, ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הגביע הלך, הפסגה מתרחקת. זו העונה של סולשיאר ויונייטד?/רויטרס

ב-19 בדצמבר האלופה הביסה 0:7 את קריסטל פאלאס, אבל מאז ליברפול ספגה שלושה הפסדים, רשמה שלוש תוצאות תיקו והשיגה ניצחון אחד בלבד, וגם הוא על מחליפי אסטון וילה בגביע. אתמול ליברפול אומנם שברה את הרצף השלילי בכיבושים, כאשר מוחמד סלאח כבש צמד, אבל הקבוצה ממרסיסייד הרגישה שהשנה דברים לא הולכים בכיוון שלה, כשהחמיצה הזדמנויות לעלות ליתרון בשוויון 2:2, סבלה משריקה מפוקפקת שנתנה ליונייטד בעיטה חופשית מ-17 מטר, וברונו פרננדש כבש וקבע 2:3.

"ראיתי הרבה דברים דברים טובים, וזה טוב", אמר קלופ על קבוצתו, שהובילה משער מוקדם של סלאח, ראתה את יונייטד עולה ל-1:2, והשוותה ל-2:2, בטרם הפסידה, "זה לא מה שרצינו, וזה מתסכל. לא היינו לגמרי בטופ שלנו, אבל עשינו הרבה צעדים בכיוון הנכון. אתם לא צריכים לדאוג לנו. כקבוצה אנחנו ממש ביחד".

ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחקן העונה, בינתיים. ברונו פרננדש/רויטרס

מנגד, בעוד ליברפול דועכת, יונייטד נוסקת. מאז שהודחה מליגת האלופות בדצמבר היא הפסידה רק פעם אחת ב-13 משחקיה האחרונים (2:0 לסיטי בגביע הליגה), ואולה גונאר סולשיאר מודה: "מצאנו דרך שאנחנו מאמינים בה, השחקנים מאמינים בה, ואנחנו מתחזקים יותר ויותר. זה ניצחון פנטסטי על האלופה, זו קבוצה פנטסטית. שכבה אחרי שכבה אנחנו משתפרים, מנצחים משחקים צמודים, כך שהמורא והביטחון שלנו במצב טוב מאוד".

במנצ'סטר יודעים מי הוא שחקן המפתח - ללא ספק ברונו פרננדש, שאתמול כבש את שער הניצחון, ומאז שהגיע לאנגליה (במחיר מציאה של 47 מיליון ליש"ט) הוא כבש 28 שערים, הכי הרבה בפרמיירליג. "ברונו סחף בעצמו ובמו ידיו ורגליו את יונייטד לצמרת הפרמיירליג", אמר עליו איאן רייט, הפרשן ושחקו העבר של ארסנל, "הוא השחקן שעושה את ההבדל. אני הייתי מאלה שביקרו את סולשיאר, אבל הסגל שלו עושה עבודה יוצאת מהכלל. זה כמו מנצ'סטר יונייטד של פעם. הדרך שבה הם תוקפים, זו המנטליות של יוניטד של פעם". סיימון סטון, פרשן BBC, כתב: "קשה להאמין איזה שינוי הביא פרנדש מאז שהביא ואיך שינה את גורלה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully