וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: שלושער של טמי אברהם העניק לצ'לסי 1:3 על לוטון

החלוץ הצעיר סידר ללמפארד קצת אוויר לנשימה עם שערים בדקות 11, 17 ו-74. קפה ספג שער מצמק מביך, טימו ורנר החמיץ פנדל. לסטר עלתה, פולהאם התבזתה

צפו בשער שספג קפה במשחק הגביע של צ'לסי מול לוטון/ספורט 1

שלב 32 הגדולות בגביע האנגלי נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, כשבמוקד הקרב הגדול בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. עוד קודם לכן הבטיחה צ'לסי את מקומה בשמינית הגמר, אחרי 1:3 על לוטון הקטנה. לסטר עלתה גם עם 1:3 בחוץ על ברנטפורד. פולהאם התבזתה עם 3:0 ביתי מול ברנלי מליגת המשנה.

צפו בספיגה המביכה של קפה

צפו בשער שספג קפה במשחק הגביע של צ'לסי מול לוטון/ספורט 1

צ'לסי - לוטון 1:3

בידיעה שמעידה מול הקבוצה מליגת המשנה עלולה לעלות לו בתפקיד, ראה פרנק למפארד את השחקנים הצעירים שלו מספקים את הסחורה, ובפרט טמי אברהם. המופע של החלוץ הצעיר החל בדקה ה-11, עם בעיטה שטוחה לפינה. בדקה ה-17 נגח פנימה את השני שלו ובדקה ה-74 השלים שלושער שני בקריירה, הפעם אחרי מהלך קבוצתי מבריק. בין לבין צימק ג'ורדן קלארק (30), אחרי שגיאה גדולה של קפה, שכיפר על כך בהמשך עם הצלה גדולה שמנעה שוויון. בדקה ה-85 יכול היה טימו ורנר להצטרף לחגיגה, אך החמיץ מהנקודה הלבנה. כך או כך, הבלוז מדלגים לשלב הבא ומלבד התוצאה, יכולים להיות מרוצים גם מיכולתו של חכים זייש המתקאמבק, ששיחק את 77 הדקות הראשונות והיה מצוין. אברהם, מצידו, הפך לשחקן צ'לסי הראשון שכובש שלושער בגביע מאז שאוסקר עשה זאת בינואר 2016.

עוד בוואלה!

גביע אנגלי: סיטי נמנעה מסנסציה, ארסנל הפסידה 1:0 לסאות'המפטון והודחה

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי חוגגים עם טמי אברהם. רויטרס
הצגה. אברהם/רויטרס
ג'יימס מדיסון חוגג עם הארווי בארנס. רויטרס
המומנטום נמשך. מדיסון בארנס חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר: ברנטפורד - לסטר 3:1

תקציר: ברנטפורד - לסטר 3:1/ספורט 1

ברנטפורד - לסטר 3:1

המדורגות 4 בפרמיירליג ובצ'מפיונשיפ נפגשו לדו קרב ראש בראש, במשחק בין שתי קבוצות במומנטום מצוין: השועלים, שהגיעו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הנחילו ליריבתם הפסד ראשון אחרי 16 (!) משחקים. המשחק נפתח מצוין מבחינת המארחים שעלו ליתרון כבר אחרי שש דקות משער של בץ' סורנסן. אלא שאונדר הטורקי השווה דקה אחרי ההפסקה וטילמאנס השלים מהפך בפנדל בדקה ה-51. המארחת לחצה כדי להשוות, אבל ג'יימס מדיסון דחק מקרוב אחרי הדיפה לא טובה והבטיח את הניצחון וגם הכרטיס לשלב הבא.

משחקים נוספים

פולהאם - ברנלי 3:0
לברנלי: ג'יי רודריגס (31 ו-71), קווין לונג (81)

אברטון - שפילד וונסדיי 0:3
לאברטון: דומיניק קלברט לואין (29), רישרליסון (59), ג'רי מינה (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully