וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ביקרו את שלמה וקולו: "מחכים לגוטליב כמו למשיח"

24.1.2021 / 8:33

הטעויות הקשות בחלק האחורי גורמות לייאוש אצל האדומים: "אם נספוג כאלה גולים, לא נישאר בליגה". הרכש האחרון יהיה דווקא בהגנה?

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:2/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב בעקבות ה-2:2 אמש (שבת) עם הפועל חיפה, אחרי שהקבוצה כבר הובילה 0:2 במחצית הראשונה ונראתה בדרך לניצחון. הקשר סיאנדה קולו ספג ביקורת קשה על ידי חלק מהשחקנים. "אי אפשר לקבל גולים כאלה, אי אפשר. גם את השער השני אפשר היה למנוע. אם נקבל גולים כאלה, לא נוכל להישאר בליגה", אמרו השחקנים. "צריכים לפתור את זה, גם באשדוד ספגנו שערים קלים ובכל פעם יש טעות של מישהו אחר. זה צריך להיעצר".

גם רז שלמה ספג ביקורת על משחק אפאטי ותרומה מועטה למשחק ההגנה. שלמה אמנם שיחק מעט דקות, אבל בקבוצה לא אהבו את הגישה שלו. ניר קלינגר מחכה לחזרתו של אדי גוטליב לסגל, ובמועדון מודים: "הגענו למצב שמחכים לאדי גוטליב כמו למשיח. אסור שזה יהיה ככה". במועדון לא שללו אתמול ששחקן החיזוק האחרון של הקבוצה יהיה בסופו של דבר בלם ולא שחקן התקפה.

לפחות התרומה של שחקני הרכש הורגשה. דן איינבינדר הביא מנהיגות, בן ביטון תרם אנרגיות וניסיון, לידור כהן הוסיף ברק ובחצי הראשון נראה היה שהאדומים פתחו דף חדש עם הרבה יותר נחישות, ניסיון וכישרון ממה שהראו עד כה. אבל אז הגיע השער המצמק של הפועל חיפה, ובמחצית השנייה גם העייפות נתנה את אותותיה. האדומים לא רק ספגו שער שוויון, אלא לא היו רחוקים מהפסד.

שי אייזן, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא מצליחים להתרומם. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

עיקרי הדברים

  • בהפועל תל אביב ביקרו את רז שלמה וסיאנדה קולו אחרי התיקו עם הפועל חיפה
  • בקבוצה מודאגים מהיכולת ההגנתית: "הגענו למצב שמחכים לגוטליב כמו למשיח"
  • בעקבות הבעיות בחלק האחורי: הרכש האחרון עשוי להיות דווקא בחוליית ההגנה

בצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה לגבי מצבם הפיזי של דן איינבינדר ששיחק 80 דקות אחרי חצי שנה ובן ביטון שלא שיחק במכבי תל אביב לאחרונה והשלים אמש 90 דקות.

ניר קלינגר אמר בסיום: "הירידה בחצי השני הייתה טבעית, יש פה שחקנים חדשים שלא התאמנו ושיחקו הרבה זמן. בחצי הראשון נראינו הרבה יותר טוב עם כדורגל אחר לגמרי. אני מקווה שזה יימשך".

בנוגע למיני-תקרית עם עמנואל בואטנג שנכנס כמחליף ונראה חסר חשק, הדעות היו חלוקות. אמנם במועדון נשמעה ביקורת על הגישה של השחקן שנכנס ("בעט כדור מהחצי לקרן שלהם"), אבל מאחורי הקלעים נראה שמדובר בעיקר במתיחות שלו מול הנהלת המועדון. השחקן לא אהב שהציעו להעבירו במספר טריידים ללא אישורו ובאופן כללי נפגע מהרצון שיעבור לקבוצה אחרת, אך במועדון מאמינים כי הדברים יוסדרו מולו. אגב, נציגי השחקן בדקו אם השחקן יוכל לקבל שחרור אך נענו בשלילה. במועדון מאמינים שיוכלו למכור את הקשר בעתיד בסכום גבוה ולא ממהרים לשחררו אלא רק להעבירו בטרייד או להשאיר אותו, מה גם שכרגע ניר קלינגר רוצה אותו בסגל.

דן איינבינדר אמר בסיום: "כיף להיות פה, התגבשנו בזמן קצר ונמשיך עם זה. היום היה המבחן הראשון של כולנו, אנחנו במצב לא פשוט ויש לפנינו אתגר מאוד גדול, זה מועדון גדול שצריך להיות במקום אחר. אנחנו קצת מאוכזבים כי ברגע שמובילים 0:2 רוצים לנצח ולזה לא קרה. זאת ליגה צפופה, כל שלושה ימים יש משחק והדברים לא פשוטים, אבל אנחנו מתמודדים ומאמינים בעצמנו ובטוחים שנצלח את האתגר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully