וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "אני מרגיש כמו כדורגלן שוב ומקווה לעשות עוד קפיצת מדרגה"

שחקן הכנף התראיין בבלגיה: "לפעמים צריך לקחת צעד אחורה ולהקשיב לגוף שלך. יונס מלדה? הוא אתלט אדיר עם יכולות מצוינות"

שחקן הכנף הישראלי-אמריקאי, קני סייף, כבר בן 27. בזמן ששחקנים רבים מגיעים לשיא שלהם סביב הגיל הזה, סייף עדיין מחפש את עצמו. מעונת 2017/18, אז שיחק בגנט הבלגית, הוא מצא את הרשת שלוש פעמים בלבד - בשלוש קבוצות שונות ובשלוש ליגות שונות, והעונה הוא טרם מצא את הרשת. סייף פתח את העונה בלכיה גדנסק הפולנית ממנה הושאל לאנדרלכט בעונה שעברה, ורשם עד עתה 11 הופעות ליגה.

בריאיון ל-nieuwsblad הבלגי, דיבר סייף על הקשיים, העונה בפולין והעתיד בכדורגל.

"אין ספק שהליגה הבלגית חזקה יותר מהפולנית", אמר סייף. "בפולין שמים פחות דגש על עבודה טקטית, ומייחסים יותר חשיבות לכוח. בבלגיה הקבוצות הרבה יותר מאורגנות ומסודרות והרמה גבוהה בהרבה. בחרתי לשחק בפולין כדי רציתי לשחק כמה שיותר, בקדנציה האחרונה באנדרלכט בקושי שיחקתי כי סבלתי מפציעות. אחרי ששיחקתי בפולין, אני שוב מרגיש כמו כדורגלן, על אף שהסטטיסטיקה שלי הייתה יכולה להיות טובה יותר. לפעמים צריך לקחת צעד אחורה ולהקשיב לגוף שלך. השנה וחצי האחרונה לא הייתה פשוטה, אבל עכשיו אני שוב מרגיש טוב ומקווה לעשות עוד קפיצת מדרגה בקריירה".

קני סייף שחקן לכיה גדנסק. GettyImages
חולם להמשיך להתקדם. סייף/GettyImages

"אני חושב שהתבגרתי והתחזקתי מבחינה מנטלית בתקופה שלי בפולין", הוסיף סייף. "לקחתי את הזמן כדי להתפתח ואני משוכנע שעכשיו אני טוב וחזק יותר. אני עדיין חולם לקבל הזדמנות במועדון ששואף להצליח גם במסגרות אירופיות".

סייף התייחס גם לחתימה של יונס מלדה בגנט: "אני מכיר אותו מצוין, הוא אתלט אדיר עם יכולות מצוינות. עכשיו הוא יצטרך להראות שהוא מתאים מבחינה מנטלית".

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully