וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "משחק חלש מאוד, אני מודאג", גיא לוזון: "אין קשר לליגה"

24.8.2020 / 22:40

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את מה שראה במהלך הפסדה של קבוצתו למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו. אריק ינקו שהצטיין נגד האקסית: "לא שומר טינה"

ניר קלינגר מדבר אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה/דוברות הפועל תל אביב

במכבי פתח תקוה היו מרוצים בתום הניצחון הערב (שני) על הפועל תל אביב בתום דו קרב פנדלים, שהקנה לקבוצה את המקום התשיעי במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. שתי הקבוצות הציגו כדורגל נרפה והגיעו למעט מאוד מצבים במהלך 90 הדקות, שהסתיימו ב-0:0, אך הקבוצה של גיא לוזון עלתה חדה יותר לבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה, ניצחה 1:4 ותגיע במצב רוח חיובי לפתיחת ליגת העל בשבת. הפועל תל אביב איכזבה בגדול ותקווה להראות שיפור לקראת משחק מחזור הפתיחה מול הפועל כפר סבא.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר בסיום: "משחק חלש מאוד. אני לא מחפש סיבות מיוחדות, אבל אני גם לא יכול לשים את האצבע למה המשחק היה חלש. אני מסתכל על הקבוצה שלי, אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, אנחנו לא מספיק דינמיים. יש לי את המחשבות שלי. אני מחכה לשניים שלושה שחקנים נוספים שחלקם עדיין לא נמצאים בכושר, כשבנוסף אני מצפה לחיזוק. אני מאוד מודאג".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. קובי אליהו
מודאג ממשחקה של קבוצתו. קלינגר/קובי אליהו

קלינגר ניסה להסביר מה לא עבד לקבוצתו הערב: "אני תמיד משתדל לומר את האמת והאמת היא שאנחנו מאוד נרפים בחלק הקדמי. אנחנו לא מצטרפים מספיק, אנחנו לא מבצעים את תבניות ההתקפה שלנו. זה עניין של ביטחון. בשלב הזה של העונה צריך לבצע את הדברים הפשוטים, ואנחנו מסתבכים. אני מאמין שעוד קשר ועוד בלם יתנו לנו יותר עומק. קוטאליה שהוא חלוץ טוב, ייכנס יותר לכושר. זיקרי יחזור, עומרי יהיה יותר חד - נקווה שכבר בשבת נראה שיפור. תקופת ההכנה שלנו התכווצה לכדי שלושה שבועות, זו האמת ואם האמת הזו אנחנו צריכים להתמודד. אנחנו צריכים ללכת על המשחק הראשון בכל הכח. מקווה שנעשה תוצאה טובה במשחק בשבת מול כפר סבא. זה משחק קשה, אבל אנחנו יכולים לקחת את זה".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "היה משחק טוב שלנו, הגענו למספיק מצבים במחצית הראשונה. היריבה לא הגיעה לאף מצב ממשי ואנחנו יצרנו והגענו למצבים. היה משחק טוב, אבל חסרה לנו רגל מסיימת. אלה היו משחקי הכנה טובים נגד קבוצות טובות, אבל אין לזה שום קשר למה שיקרה בליגה. אנחנו בכיוון הנכון. נעשה הכול כדי להגיע עם כמה שיותר שחקנים לרחבת היריבה, נתקוף עם כמה שיותר שחקנים, בשום משחק לא נבוא כדי להסתגר ולחלץ איזו נקודה. תמיד נשאף לתקוף ולכבוש. נקווה שזה יקרה כמה שיותר. אנחנו עדיין לא בסגל מלא, חסרים לנו שני זרים לפחות. אנחנו בתהליך של בניית קבוצה חדשה וטובה. אנחנו לא חושבים רחוק מדי. נשאף לקחת נקודות בכל משחק. מכבי תל אביב הקבוצה הטובה במדינה בשנתיים האחרונות, אבל נישיר מבט כדי לזכות בנקודות".

שוער מכבי פתח תקוה אריק ינקו. קובי אליהו
לא שומר טינה. אריק ינקו/קובי אליהו

אריק ינקו, ששיחק בשנה שעברה בהפועל תל אביב: "אני שמח שבסוף ניצחנו. היה משחק מאוד קשה, מזג האוויר היה חם. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח ואני מוכן לליגה". על עברו בהפועל תל אביב: "אני שחקן מקצוען, אני לא מתעסק בעבר. אני כרגע נמצא במכבי פתח תקוה ועושה הכל בשביל הקבוצה שלי. אין לי שום טענה נגד אף אחד. מבחינתי אני לא סוגר אף דלת ולא נוטר טינה לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully