וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור: הליגות הנמוכות בענפי הכדור השונים יחדשו פעילות

בהודעה שיצאה מטעם משרד ההספורט אושר לקיים טורנירי חובבים תחת מגבלות עקב נגיף הקורונה. יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שמח על ההקשבה מצד הרשויות"

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

משרד הבריאות שחרר היום (שני) הודעה הבהרה בנוגע לחזרת הפעילות בליגות הנמוכות בענפי הכדור השונים. הקבוצות למעשה קיבלו אישור לחזור לאימונים ולחדש את פעילותן, תוך כדי שמירה על ההגבלות הנהוגות עקב הקורונה. יש לציין כי מדובר במתווה כללי שאמור להיות רלוונטי לליגות אשר אינן מקצועניות. באשר לליגות הבכירות צפוי לצאת מתווה אחר.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הודות לעבודה מאומצת של ההתאחדות לכדורגל מול משרדי התרבות והספורט והבריאות, יתאפשר לכלל השחקנים והשחקניות בליגות החובבניות לחזור לשגרת אימונים מלאה וזאת בשורה משמעותית בדרך לחידוש הליגות. נכפתה על החבורה הנפלאה הזאת שאוהבת את המשחק פגרה של יותר מחמישה חודשים, אבל הם לרגע אחד לא איבדו תקווה. המתנה שלנו לחגים הבאים עלינו לטובה היא חידוש הליגות החובבניות מיד לאחריהם ותקווה לתחילת שנה טובה באמת".

חוזר משרד הספורט בנוגע לחידוש הליגות החובבניות במשחקי הכדור. צילום מסך, צילום מסך
הליגות החובבניות יחדשו פעילות/צילום מסך, צילום מסך

יו"ר ההתאחדות המשיך: "אני שמח על ההקשבה מצד הרשויות ומעריך את המאמץ לטובת חידוש כלל הפעילות בליגות השונות. התחייבנו בפני השחקנים והצוותים המקצועיים כי ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שביכולתה להחזיר אותם לפעילות, והעשייה היום-יומית המשותפת לנו ולהם הפכה את הדרישה הבסיסית למציאות, גם בימי קורונה מאתגרים מאין כמותם. חובה על כולנו להקפיד על ההנחיות הנדרשות ולתרום ככל יכולתנו כדי להבטיח עד כמה שניתן את ההתנהלות הסדירה של הליגות בעונת 2020/21".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully