וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ודיא סבע לא ישחקו בליגת האומות, בסימן שאלה לפלייאוף היורו

24.8.2020 / 21:15

פיפ"א הוציאה מכתב להתאחדויות, בו הודיעה כי קבוצות ממדינות בהן יש חובת בידוד על הבאים לתוכן של חמישה ימים ומעלה לא מחויבות לשחרר את השחקנים שלהן לחלון הנוכחי. לא ברור אם ההנחיה תשתנה עד המשחק החשוב מול סקוטלנד באוקטובר

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר מדבר לפני משחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה/צילום: באדיבות הפועל תל אביב

פיפ"א הוציאה היום (שני) מכתב להתאחדויות הכדורגל השונות, בו הודיעה כי בחלון הנבחרות הקרוב - בין 31 באוגוסט ל-8 בספטמבר - לא תהיה חובת שחרור לקבוצות ממדינות בהם יש חובת בידוד של חמישה ימים לכל הפחות.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
יחמיץ גם את המשחק המשמעותי מול סקוטלנד? זהבי/GettyImages

המשמעות היא שגוואנגז'ו R&F הסינית, שכבר הודיעה להתאחדות לכדורגל שלא תשחרר את ערן זהבי ודיא סבע למשחקי הנבחרת בליגת האומות, תוכל לעשות זאת כיוון שבסין קיימת חובת בידוד בת 14 ימים. לכן, ניתן לומר כמעט בוודאות שהשניים לא ישחקו במשחקי הנבחרת מול סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות.

יש לציין כי החשיבות של משחקי ליגת האומות היא לא רבה כיוון שבניגוד למוקדמות היורו, הסיכוי לעלות דרך ליגת האומות למונדיאל הוא כמעט אפסי. כך שההיעדרות מהמשחק מול סקוטלנד ב-4 בספטמבר ונגד סלובקיה ב-7 בספטמבר לא קריטית. עם זאת, מדובר בהנחיה מדאיגה כיוון שב-8 באוקטובר ישראל תשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף מוקדמות היורו ואם ההנחיות לא ישתנו עד אז, זהבי וסבע עלולים להחמיץ גם את המשחק הזה.

גם אפואל ניקוסיה עושה כרגע בעיות בנוגע לשחרורו של בן שהר ולא מעוניינת לאפשר לו לצאת למשחקי הנבחרת בליגת האומות. בינתיים גם לא ברור אם סלובקיה תסכים להגיע לישראל למשחק בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully