וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו חזרה מפיגור ל-1:3 מול מארסיי

לעיני הנסיך אלברט, שבא לצפות במשחק, הצליחה הקבוצה של קובאץ' להשיג ניצחון שלישי ברציפות. יובטיץ' כבש שער חופשי נהדר (91)

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית יצא לדרך אתמול (שישי) עם פריז סן ז'רמן שממש לא התקשתה מול עשרה שחקנים של מונפלייה והביסה אותה 0:4. היום השיגה ניס ניצחון 0:1 בחוץ על לאנס. מונאקו נעלה את הערב עם 1:3 מרשים מאוד על מארסיי.

סטבן יובטיץ' שחקן מונאקו חוגג עם חבריו. רויטרס
איזה שער נהדר. יובטיץ' חוגג/רויטרס

מונאקו - מארסיי 1:3

לעיני הנסיך אלברט ביציע הצליחה הקבוצה של ניקו קובאץ' להמשיך במומנטום, לרשום ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים ולעלות באופן זמני אל המקום הרביעי. מארסיי ממשיכה לצלול עם הפסד שלישי בחמשת המשחקים האחרונים והיא רק שישית. האורחת דווקא פתחה טוב ונמניה ראדוניץ' העלה אותה ליתרון בדקה ה-12 אחרי בישול של דויה צ'אלטה-צאר. הקבוצה של ניקו קובאץ' לא ויתרה ובדקה ה-47 גיירמו מריפאן איזן עם נגיחה נהדרת אחרי קרן של אלכסנדר גולובין. אורליאן צ'ואמני השלים את המהפך בדקה ה-75 אחרי בישול נוסף של גולובין ובדקה ה-91 קיבלנו שער ענק של סטבן יוביץ', ששיגר פגז לחיבורים עם כדור חופשי מ-18 מטר וזה 1:3. קרפן דיאטה נכנס בדקה ה-68 במונאקו ורשם בכורה עם כרטיס צהוב. ארקדיוש מיליק נכנס לבכורה במארסיי בדקה ה-60.

הנסיך אלברט של מונאקו צופה במשחק בין מונאקו לבין מארסיי. רויטרס
הגיע לתמוך בקבוצה ונהנה מכל רגע. הנסיך אלברט צופה במשחק של מונאקו/רויטרס

פריז סן ז'רמן - מונפלייה 0:4

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. פריז סן ז'רמן הגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות, לפחות באופן זמני.

שוער מונפלייה יונאס אומלן הותיר את האורחת בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-19 אחרי שיצא למסירת עומק והכשיל בגסות את קיליאן אמבפה. היה די ברור שהאורחת לא תחזיק מעמד כך לאורך זמן ובדקה ה-34 אמבפה העניש עם הקפצה נהדרת מעל השוער המחליף אחרי מסירת עומק של אנחל די מריה. ניימאר הכפיל מקרוב אחרי מסירת רוחב של אמבפה בדקה ה-60 וכעבור דקה מאורו איקרדי הוסיף עוד אחד מקרוב לאחר בישול של אלסנדרו פלורנצי וזה 0:3. אמבפה השלים את החגיגה בדקה ה-63 אחרי בישול של איקרדי.

תוצאות נוספות:

לאנס - ניס 1:0
לניס: יוסף אטאל (49).

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
רביעייה קלילה. ניימאר ואמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully