וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג הפסידה, באיירן תוכל להגדיל את הפער לשבע נקודות

השוורים נוצחו 3:2 על ידי מיינץ מהתחתית וממשיכים לאבד גובה. לברקוזן עם הפסד רביעי בשישה מחזורים, 1:0 לוולפסבורג

תקציר: צפו בכל שערי השבת במחזור 18 בבונדסליגה/ספורט 1

המחזור ה-18 ואיתו הסיבוב השני בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם בורוסיה מנשנגלדבאך, שניצחה 2:4 את בורוסיה דורטמונד. בשבת, ר.ב. לייפציג המשיכה לאכזב והפסידה 3:2 למיינץ מהתחתית. באייר לברקוזן רשמה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים עם 1:0 ביתי מול וולפסבורג. איינטרכט פרנקפורט שמרה על המומנטום עם 1:5 מול ארמיניה בילפלד, אוניון ברלין הפסידה 2:1 לאוגסבורג, פרייבורג ניצחה 1:2 את שטוטגרט והרטה ברלין את ורדר ברמן.

רמי בנסבאיני שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך עם דניס זקאריה. רויטרס
חזרו לנצח את דורטמונד אחרי 12 הפסדים ברציפות. בנסבאיני וזקאריה/רויטרס

צפו בתקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:4

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט 1

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:4

הצהובים-שחורים ניצחו את הסייחים בכל אחד מ-12 המפגשים הקודמים בין השתיים (11 בליגה ואחד בגביע), אבל הערב זה היה שונה לחלוטין והקבוצה של אדין טרזיץ' המשיכה לצלול עם משחק הפסד שני ברציפות ומשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אולי בדרך לעונה מחוץ לארבע הראשונות. גלדבאך הנהדרת עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים והיא עולה זמנית אל המקום הרביעי. אין ספק שסיום הקמפיין שלה בליגת האלופות הקל עליה ועוזר לה לרשום תוצאות טובות יותר וכדורגל טוב יותר.

המארחת כבשה כבר אחרי 44 שניות מרגליו של פלוריאן נויהאוס, אבל השער נפסל בשל עבירה. זה לא פגע ברוח של גלדבאך, שכבשה בכל זאת בדקה ה-11 כשניקו אלבדי המשיך מקרוב פנימה אחרי הגבהה של יונאס הופמן וזה 0:1. דורטמונד התעוררה וארלינג הולאנד כבש צמד בתוך שש דקות: הראשון הגיע בדקה ה-22 אחרי מסירת עומק של ג'יידון סאנצ'ו וסיומת עם המון רגש ובדקה ה-28 אחרי מסירת רוחב של סאנצ'ו, סיבוב יפה וסיומת מושלמת. אלבדי כבש עוד אחד בדקה ה-33, הפעם אחרי שרומן בורקי הדף לא טוב כדור חופשי ואלבדי היה הראשון אל הכדור החוזר. גלדבאך כבשה את השלישי בדקה ה-49 כשרמי בנסבאיני בעט נהדר מצד שמאל אחרי מסירה של נויהאוס, 2:3. נויהאוס בישל עוד אחד כשהגביה קרן משמאל ומרכוס תוראם החופשי והמתקמבק מהשעיה ממושכת נגח פנימה את ה-2:4.

רידלה באקו שחקן וולפסבורג עם קווין אמבאבו. רויטרס
ניצחון חוץ מרשים מול לברקוזן הצוללת. באקו ואמבאבו חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר: באייר לברקוזן - וולפסבורג 1:0

תקציר: באייר לברקוזן - וולפסבורג 1:0/ספורט 1

באייר לברקוזן - וולפסבורג 1:0

למרות הניצחון בשלישי על בורוסיה דורטמונד, משהו לא טוב עובר על הקבוצה של פטר בוס שרשמה הערב הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים. רידלה באקו כבש את השער היחיד במשחק עם נגיחה מקרוב בדקה ה-35 אחרי הגבהה של רנאטו שטפן.

טיילר אדאמס שחקן ר.ב. לייפציג. Matthias Hangst, GettyImages
דברים לא עובדים בלייפציג. אדאמס/GettyImages, Matthias Hangst

מיינץ - ר.ב. לייפציג 2:3

השוורים מגמגמים במשחקים האחרונים וניצחו רק פעם אחת בשלושת המחזורים שקדמו למשחק הזה, אליו הגיעו אחרי שניצחו את מיינץ בשלושת המפגשים הקודמים ביחס שערים מטורף של 1:16. היום זה לא עבד לקבוצה של יוליאן נאגלסמן, שמאבדת גובה וקשר עם באיירן מינכן ויכולה לראות אותה מגדילה את הפער בראשון כבר לשבע נקודות. טיילר אדאמס כבש ראשון בדקה ה-15 מקרוב, אבל מוסא ניאקטה איזן בדקה ה-24. מרסל הלסטנברג החזיר את היתרון ללייפציג בדקה ה-30, אבל שוב ניאקטה איזן וקבע 2:2 כבר בדקה ה-35. במחצית השנייה לאנדרו באריירו כבש אחרי בישול של דני דה קוסטה וקבע 2:3 קריטי עבור המארחת, שרושמת בסך הכול ניצחון שני העונה ומשפרת את מאזנה לעשר נקודות.

אנדרה סילבה שחקן איינטרכט פרנקפורט עם אמין יונס. Stuart Franklin, GettyImages
הגיע כבר ל-14 שערי ליגה. אנדרה סילבה/GettyImages, Stuart Franklin

ארמיניה בילפלד - איינטרכט פרנקפורט 5:1

הנשרים ממשיכים להיות הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. אנדרה סילבה הנהדר הגיע כבר ל-14 שערי ליגה עם צמד (25 ו-33), פיליפ קוסטיץ' (27), שער עצמי של יואקים נילסון (51) ושער שלישי של לוקה יוביץ' בשלוש הופעות מאז הקאמבק (75) סידרו לקבוצה של אדי הוטר שלוש נקודות נוספות. סרחיו קורדובה רק צימק (36).

משחקים נוספים:

אוגסבורג - אוניון ברלין 1:2

פרייבורג - שטוטגרט 1:2

הרטה ברלין - ורדר ברמן 4:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully