וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את אלאבס 1:4

הבלאנקוס השיגו קצת אוויר לנשימה וצימקו את הפער מאתלטיקו ל-4 נקודות. קאסמירו התחיל (15), הזאר בישל נהדר לבנזמה (41) ואז כבש בעצמו (45). הסקורר הצרפתי השלים צמד יפה (70)

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

המחזור ה-20 בלה ליגה יצא אמש (שישי) לדרך עם 2:2 בין לבנטה לריאל ויאדוליד. במוקד משחקי הערב, השיגה ריאל מדריד הלחוצה 1:4 חשוב על אלאבס. ויאריאל אכזבה בגדול עם 0:0 מול ווסקה האחרונה. סביליה הביסה 0:3 את קאדיס ועלתה זמנית אל המקום השני.

אלאבס - ריאל מדריד 4:1

ההדחה המשפילה מהגביע, שהגיעה מיד לאחר ההפסד לאתלטיק בילבאו בסופרקופה, הביאה את מפלס הלחץ בשורות האלופה לשיאים חדשים ועם ניצחון בודד בחמשת משחקיו האחרונים בכל המסגרות, השמועות לגבי עתידו של זינדין זידאן לא פוסקות. הערב לא עמד המאמן שנמצא חיובי לקורונה על הקווים, וראה מהבית את קבוצתו סוף סוף חוזרת לעצמה עם שלוש נקודות חשובות מאוד שמצמקות בחזרה את הפער מאתלטיקו מדריד לארבע נקודות.

נאצ'ו, סרחיו ראמוס ודני קרבחאל שלא היו כשירים נותרו מחוץ לסגל, אך לא חסרו לאלופה. האורחת פתחה היטב ומצאה את הרשת בדקה ה-15, כשטוני קרוס הגביה כדור קרן וקאסמירו עלה גבוה מעל כולם כדי לנגוח פנימה. הבלאנקוס המשיכו לשלוט במשחק בצורה מובקהת ובדקה ה-41 באו על שכרם פעם נוספת: אדן הזאר שקיבל את הקרדיט בהרכב בישל עם העקב לקארים בנזמה, שמ-14 מטר סובב הישר לחיבורים. 0:2 יפהפה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השלישי, והפעם הזאר עבר לתפקיד הכובש, כשקיבל כדור עומק מבריק מקרוס וקבע 0:3. חוסלו צימק עם נגיחה מדויקת בדקה ה-60, אך זה לא הספיק לאלאבס, שסופרת הפסד ליגה רביעי ברציפות. את הדובדבן על הקצפת הניח בנזמה, שהשלים צמד יפה בדקה ה-70.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קאסמירו. רויטרס
כבש ראשון. קאסמירו/רויטרס
שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. רויטרס
חזר - ובגדול. הזאר/רויטרס
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
יופי של משחק. בנזמה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

לבנטה - ריאל ויאדוליד 2:2

זה אולי לא היה המשחק האיכותי ביותר, אבל לפחות קיבלנו ארבעה שערים ומותחן. ויאדוליד שיפרה את מאזנה ל-20 נקודות, בעוד לבנטה עם 23. דני גומס כבש ראשון בדקה ה-62 אחרי מסירת רוחב של חורחה דה פרוטוס וקבע 0:1 ללבנטה. ויאדוליד הצליחה לבצע מהפך בזכות שער של רובן אלקראס עם בעיטה יפה מרחוק (73) ושער נוסף של אוסקר פלאנו אחרי בישול של פאבלו הרביאס, שפרץ מימין והעביר מסירת רוחב. לבנטה איזנה בזכות שער של מרטי רוג'ר אחרי שהבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה ושינתה את הכיוון וזה 2:2. שון וייסמן שיחק 90 דקות ולא בלט.

דני גומס שחקן לבנטה מול נאצ'ו שחקן ריאל ויאדוליד. Eric Alonso, GettyImages
נאצ'ו מנסה לעצור את גומס. שתי הקבוצות עצרו אחת את השנייה/GettyImages, Eric Alonso
קרלוס באקה שחקן ויאריאל. Eric Alonso, GettyImages
אכזבה גדולה. באקה/GettyImages, Eric Alonso

ווסקה - ויאריאל 0:0

הצוללת הצהובה כשלה מול נועלת הטבלה ואיבדה שתי נקודות יקרות מאוד במאבק שלה על מקום בין ארבע הראשונות ועלולה לאבד את המקום הרביעי בתום המחזור אם סביליה תשיג אפילו תיקו. הקבוצה של אונאי אמרי אמנם הייתה קצת יותר מסוכנת, אבל בסופו של דבר אכזבה בגדול.

יוסף אן-נסירי שחקן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
שלושער שני ברציפות במשחק בית. אן-נסרי/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - קאדיס 0:3

האנדלוסים עם ניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים ועוים באופן זמני אל המקום השלישי, לפחות עד המשחק של ברצלונה. יוסף אן-נסרי הלוהט כבש שלושער ועלה לראש טבלת הכובשים בליגה עם 12 כאלה. הוא שחקן סביליה הראשון שכובש שלושער בשני משחקי בית ברציפות בליגה הספרדית מאז גיירמו קמפנאל אי שם בין ספטמבר לאוקטובר 1940. החלוץ המרוקני כבש את הראשון בדקה ה-35 והשלים צמד כעבור ארבע דקות אחרי בישול של סוסו. במחצית השנייה הוא הוסיף עוד אחד בדקה ה-62 וכבש גם את הרביעי בדקה ה-65, אבל הוא נפסל בגלל נבדל גבולי מאוד ובכך נמנעה ממנו רביעייה.

משחק נוסף:

ריאל סוסיאדד - ריאל בטיס 2:2
לסוסיאדד: אלכסנדר איסק (48), מיקל אוירסבאל (57). לבטיס: סרחיו קנאלס (86), חואקין (90+2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully