וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "זה כמו אגרוף בפרצוף, אנחנו לא יכולים לחשוב על אליפות בכלל"

מאמן ליברפול נשמע מאוכזב אחרי ההפסד המפתיע לברנלי, ויינאלדום: "הפסד קשה". קראגר: "הם צריכים לדאוג למקום בטופ 4"

תקציר: יובנטוס - נאפולי 0:2/ספורט 1

לראשונה אחרי שלוש שנים ועוד 273 ימים הפסידה אתמול (חמישי) ליברפול בבית. זה קרה עם 1:0 לברנלי, שרשמה ניצחון ראשון באנפילד מאז 1974. אשלי בארנס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-83 מהנקודה הלבנה אחרי שהוכשל בעצמו על ידי אליסון.

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם אליסון. רויטרס
"כמו אגרוף בפרצוף". קלופ/רויטרס

המספרים

* זה היה הפסד הבית הראשון של ליברפול בליגה אחרי 68 משחקים ברציפות (55 ניצחונות ו-13 תוצאות תיקו). ההפסד האחרון היה 2:1 לקריסטל פאלאס וזו הייתה הריצה השנייה הכי ארוכה בהיסטוריה של הליגה הבכירה באנגליה. צ'לסי תשמור על השיא שלה שעומד על 86 משחקי בית ללא הפסד, שנגמר באוקטובר 2008.

* זה ניצחון החוץ השני של ברנלי מול אלופה מכהנת, הקודם היה מול צ'לסי באוגוסט 2017.

* ליברפול לא כבשה בארבעת המשחקים האחרונים וזו הפעם הראשונה שזה קורה לה מאז מאי 2000. ליברפול בעטה לשער 87 פעמים מאז השער של סאדיו מאנה בדקה ה-12 מול ווסט ברומיץ' לפני 26 ימים.

* זו הפעם הראשונה שקבוצה של יורגן קלופ לא כובשת בארבעה משחקי ליגה ברציפות מאז מיינץ בבונדסליגה בין נובמבר לדצמבר 2006.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
הפסד בית ראשון מאז אפריל 2017. סלאח/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "מה אני חושב? הכול, כל המילים האפשריות באנגלית, עצום, עצום, זה אגרוף עצום בפרצוף או מה שלא יהיה, זו האחריות שלי וזה ההסבר הקל. החזקנו הרבה בכדור ויצרנו כמה מצבים, אבל לא הצלחנו לסיים כמו שצריך. זה השאיר את המשחק פתוח ואז ברנלי קיבלה את הפנדל למרות שאליסון אמר לי שהוא לא נגע בו. קיבלנו החלטות לא נכונות, התפקיד שלי זה לדאוג שהשחקנים יהיו בעמדות הנכונות וירגישו טוב. זה הפסד קשה ולא קל לי להסביר. השחקנים עבדו קשה וזה לא קרה. כשמשהו לא עובד, צריך לנסות יותר קשה ולעבוד קשה יותר. היה לא קל להפסיד ועשינו את זה. אני לא רוצה להאשים אף אחד, אנחנו צריכים לפתור את זה ביחד וזה מה שנעשה. אין הרבה זמן בכדורגל. ניסינו הכול. אנחנו לא יכולים לדמיין בכלל את מאבק האליפות כרגע".

ג'ורג'יניו ויינאלדום המאוכזב אמר אחרי המשחק: "זה הפסד קשה. לפני המשחק היו לנו כוונות טובות ואמונה. רצינו להחזיק בכדור והצלחנו לעשות את זה וליצור מספיק מצבים כדי לכבוש שער, אבל לרוע המזל לא כבשנו. לא היינו חדים מספיק וברנלי קיבלה פנדל. היו לנו מצבים של 100%. אנחנו מתקשים מאוד לכבוש כרגע. קשה להסביר את זה. אנשים מבחוץ יגידו שאין לנו ביטחון. אני עדיין חושב שיש לנו. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. אנחנו לא צריכים לחשוב על רגע קשה, אלא להופיע כמו שצריך. המשחק הקרוב הוא נגד מנצ'סטר יונייטד וננסה לנצח שם".

כובש שער הניצחון אשלי בארנס אמר: "זה מרגיש שעשינו משהו ענק. איזו הופעה של השחקנים. זו הייתה הופעה קבוצתית אמיתית ולמזלנו השגנו שלוש נקודות. האמנו שאנחנו יכולים לנצח למרות שהיה ברור שיהיה קשה. נשארנו רגועים וזה השתלם. ידענו שאם נמשיך להאמין נשיג משהו. השתפרנו ככל שהמשחק התקדם וזה עבד".

אשלי בארנס שחקן ברנלי. רויטרס
"מרגיש שעשינו משהו ענק". בארנס/רויטרס

בלם העבר של ליברפול ופרשן "סקיי" ג'יימי קראגר אמר: "דיברנו על נפילה ברמה של ליברפול ויורגן קלופ יצא והגן על השחקנים שלו כמו שהיית מצפה ממאמן שהשחקנים שלו עשו כל כך הרבה בשבילו. אבל כרגע זה שהתואר הולך וחומק. אפשר לחזור מפיגור של שש נקודות, אבל הכושר בו ליברפול נמצאת וסדר המשחקים בחודשים הקרובים... אני חושב שאוהדי ליברפול צריכים לדאוג יותר לגבי מקום בין ארבע הראשונות מאשר לגבי האליפות. ליברפול צריכה קודם כל לחזור לכבוש שערים ולנצח לפני שהיא בכלל חושבת על אליפות. היא חלשה מאוד. אי אפשר להאמין מה קרה בשבועות האחרונות. כזה שינוי מה-0:7 מול קריסטל פאלאס לתקופה הנוכחית כשכל כך הרבה שחקנים לא בכושר. זו העבודה של קלופ לתקן את המצב הזה, בין אם זה במערך, בסגל או בהרכב. יש כל כך הרבה קבוצות שייאבקו על מקום בטופ 4, אז יהיה לליברפול קשה מאוד".

גראם סונס הוסיף: "זה היה באוויר, ליברפול הייתה צל של הקבוצה שהייתה פה בשלוש השנים האחרונות. לא היה ניצוץ הלילה, הם היו בינוניים מאוד כשהגיעו לאזורים המסוכנים וחלשים שם. חסרה להם איכות. ליורגן יש הרבה חומר למחשבה. חלק מהשחקנים האלה נראים גמורים. השחקנים האלה עומדים בפני מבחן גדול עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully