וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים למותו של אמיליאנו סאלה: משפחתו דורשת תשובות, קארדיף תשיק קרן מיוחדת

החלוץ שנרכש על ידי קארדיף תמורת סכום שיא מצא את מותו בתאונת מטוס לפני שנתיים בדיוק. משפחתו מיואשת: "בלתי נתפס שעדיין אין לנו מושג מה בדיוק קרה שם". הוולשים יגייסו כספים לטובת המשפחה

ההלוויה של אמיליאנו סאלה. AP
עברו כבר שנתיים. טקס הלוויה של סאלה/AP

ב-19 בינואר 2019, בקארדיף חגגו כמו שלא חגגו הרבה מאוד זמן, אחרי שהצליחו להחתים את חלוץ נאנט, אמיליאנו סאלה, תמורת 17 מיליון יורו - סכום ההעברה הגבוה ביותר בתולדות המועדון. באותה עונה, שיחקה הקבוצה בפרמיירליג והייתה זקוקה נואשות לחיזוק בחלק ההתקפי. סאלה, שכבש 42 שערים ב-120 משחקים במדי נאנט בצרפת היה הפתרון, ובקארדיף ספרו את הדקות עד שיערוך את משחקו הראשון בקבוצה. אלא שיומיים לאחר מכן, בזמן שעשה את דרכו מנאנט לקארדיף, התרסק המטוס של סאלה והוא הלך לעולמו בגיל 28 בלבד.

היום (חמישי) שנתיים בדיוק לאחר התרסקות המטוס, הוציאה משפחתו הודעה, בה היא דורשת להמשיך בחקירה כדי למצוא את מי שאחראי למותו של אמיליאנו: "זה בלתי נתפס שהיום, שנתיים לאחר האסון, עדיין אין לנו מושג מה בדיוק קרה שם ואיך אמיליאנו מת. אנחנו דורשים לדעת את האמת ולא רוצים להגיע לשנה השלישית למותו בלי תשובות".

בינתיים, קארדיף הודיעה שתפתח קרן מיוחדת לצורך גיוס כספים לטובת המשפחה: "אנחנו מקווים שהקרן תושק כבר בשבועות הקרובים", נמסר מהמועדון.

כזכור, בחודש אוקטובר אשתקד, הודיעה רשות התעופה האזרחית בבריטניה ה-CAA כי יוגש כתב אישום נגד האדם אשר אירגן את הטיסה בה נכח סאלה בינואר 2019, שכזכור הסתיימה בהתרסקות טרגית שגבתה את חיי הטייס והכדורגלן עצמו. יו"ר ה-CAA ריצ'רד סטיבנסון מסר כי הארגון בראשו הוא עומד "הגיש כתב אישום כנגד דיוויד הנדרסון בעקבות הפרות הקשורות לתאונה הקטלנית במטוס נוסעים קל שהיה בדרכו לאנגליה בינואר 2019".

הנדרסון, בן 66, שתיווך בארגון הטיסה עליה עלה סאלה, מואשם בכך שהתנהל בצורה "רשלנית". מסיבה זו הוא יעמוד בפני שופט בעיר קרדיף שבווילס, כשתאריך הדיון בעייניו נקבע ל-26 באוקטובר, זאת לאחר שעמד כבר לדין בבית משפט בריטי בסוף חודש ספטמבר האחרון. "אמו של סאלה ראויה וצריכה לשמוע את האמת בנוגע למה שקרה לבנה", אמרו בתגובה עורכי דינה של מרסדס טפארל, אמו של הכדורגלן המנוח.

סאלה נרכש על ידי קארדיף מנאנט הצרפתית תמורת 17 מיליון יורו בתחילת שנת 2019. השחקן עלה על טיסה פרטית בדרך לבירת וויילס כשמלבדו רק הטייס נכח במטוס הקל. לפי חקירה של המשרד הבריטי לחקירת תאונות תעופה (AAIB) הטייס איבד שליטה במטוס בזמן שניסה לבצע תמרון במהירות גבוהה מדי, כשההערכה היא שניסה להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully