וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "זינדין זידאן ימשיך בריאל מדריד עד לתום העונה"

עודכן לאחרונה: 21.1.2021 / 15:39

אחרי השמועות והדיווחים על עזיבה מיידית של הצרפתי, ב"מארקה" מדווחים שהמאמן ימשיך עד לסיום העונה. באיטליה וארגנטינה טוענים שפרס כבר סימן יורשים פוטנציאליים

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

ביום שאחרי ההדחה המפתיעה מהגביע הספרדי, בבירת ספרד מדריד עוסקים בעיקר במשרתו של מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. אחרי לא מעט דיווחים ושמועות על אפשרות שהוא יעזוב באופן מיידי, ב"מארקה" טוענים היום שבמועדון החליטו שהצרפתי ימשיך בקבוצה עד לתום העונה.

מאמן הבלאנקוס ספר אמש תואר שני שהלך לאיבוד בשישה ימים, אחרי ההדחה בחצי גמר הסופרקופה על ידי בילבאו, ונראה שההפסד אתמול ככל הנראה דירדר את מעמדו לנקודה הכי נמוכה בה היה בריאל, בין היתר בגלל הנסיבות - הפסד 2:1 בהארכה לקבוצה מהליגה השלישית בספרד, כשהבלאנקוס סופגים את השער המכריע כשהם ביתרון מספרי, ומציגים יכולת נרפית מאוד.

זה היה ההפסד השלישי בלבד של ריאל לאלקויאנו בהיסטוריה, והראשון אחרי 70 שנה. גם אז הקבוצה הצנועה הדיחה את הבלאנקוס בגביע עם אותה תוצאה. בנוסף, זו הפעם החמישית בלבד שריאל מודחת מהגביע על ידי קבוצה מהליגה השלישית. הפעם האחרונה הייתה בעונת 2015/16, כשריאל נכנעה לקאדיס.

בארגנטינה ובאיטליה אף טוענים שפלורנטינו פרס כבר פועל מאחורי גבו של זידאן ומגשש אצל מחליפים פוטנציאליים לקראת העונה הבאה. שניים מהם - כך על פי דיווחים - הם מסימיליאנו אלגרי ומרסלו גז'ארדו. בארגנטינה טוענים שגז'ארדו שעשוי לעזוב את ריבר פלייט, הוא המועמד המועדף על נשיא ריאל, שמעריך אותו מאוד.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אחרי ההדחה מהגביע הספרדי. Quality Sport Images, GettyImages
הפנים אומרות הכול. זידאן בסיום/GettyImages, Quality Sport Images

"אני המאמן, אז האחריות כולה שלי. ככה זה תמיד", אמר זידאן הלחוץ בסיום כשנשאל בנוגע לעתידו. למרות זאת, זיזו התעקש שלא מדובר בהפסד מביך במיוחד. "זו לא בושה, לא הייתי מגדיר את זה ככה. דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל. זה כן יום כואב למועדון, כי הפסדנו ואנחנו תמיד שונאים להפסיד. אבל אנחנו לא הולכים להשתגע בגלל ההפסד הזה, אלא להמשיך לעבוד ולחשוב מה אפשר לעשות טוב יותר בהמשך. יש לנו עדיין מטרות בליגה הספרדית ובליגת האלופות, חייבים להתרכז ולעשות את כל מה שאפשר".

כשנשאל האם הוא מרגיש שהשחקנים תומכים בו, זידאן השיב: "כולנו באותה סירה. אני מאמין שהם תומכים בי, אבל צריך לשאול אותם. אני בטוח במעמד שלי, אבל ימים יגידו מה יקרה".

אבל למרות ההצהרות האופטימיות, בספרד מדווחים שהיחסים בין זידאן לשחקנים "מעורערים יותר מאי פעם", עם או בלי קשר להדחה המבישה. ב"מארקה" ציטטו לאחר המשחק שחקן שנותר בעילום שם והעיד שזידאן לא החליף מילה עם חלק גדול מהשחקנים כבר במשך חודשיים.

עוד בוואלה!

גביע ספרדי: אלקויאנו מהליגה השלישית הדהימה את ריאל מדריד עם 1:2 אחרי הארכה

לכתבה המלאה
קארים בנזמה, ריאל מדריד מאוכזב. Quality Sport Images, GettyImages
משהו לא עובד. בנזמה/GettyImages, Quality Sport Images
איסקו, ריאל מדריד מאוכזב. Quality Sport Images, GettyImages
חלק מהשחקנים נמחק. איסקו/GettyImages, Quality Sport Images

"במועדון טוענים שזידאן של הקדנציה הזו שונה מאוד מזידאן של הקדנציה הקודמת", כתבו. "הוא בחר גרעין מסוים של שחקנים שהלך איתם, והשאיר לגמרי בחוץ את כל היתר. הוא לא מתקשר עם השחקנים הצעירים, וחלקם לא רוצים להישאר בקבוצה. הוא הרחיק את עצמו מרוב השחקנים בקבוצה, וסופג יותר ויותר ביקורות מחדר ההלבשה. השחקנים מאמינים שסופו של זידאן במועדון מתקרב, וזה לא התחיל מהיום".

בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "אל צ'ירינגיטו" הראו את התמונות שחושפות את הקרע כביכול בין זידאן לשחקנים, כשבזמן ההארכה נראה עוזרו של המאמן מתדרך את השחקנים, ולא המאמן עצמו שעומד בצד במבט קפוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully