וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמאל או ימין, לי זה פחות משנה": שער הניצחון הענק של פול פוגבה מסעיר את מנצ'סטר יונייטד

הקשר ששלח את השדים האדומים לפסגת הפרמיירליג אחרי ביצוע ענק שחרר לחץ: "יודע מה עליי לעשות". אפילו סולשיאר הודה: "כבשתי לא מעט שערים ברגל שמאל, אבל לא מ-30 מטר ועוד לחיבורים"

תקציר: פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט 1

ב-1.11.20, אחרי עוד הפסד ליגה, הפעם 1:0 מול ארסנל, היה נראה שהעונה של מנצ'סטר יונייטד שוב לא הולכת לשום מקום. באותו החודש, רשמו השדים האדומים ניצחון אחד בלבד מארבעה משחקים, כולל ההפסד הכואב 6:1 מול טוטנהאם. מאז? 13 משחקים ללא הפסד, מתוכם עשרה ניצחונות, כשהאחרון שבהם - 1:2 על פולהאם אתמול (רביעי), שלח את אולה גונאר סולשיאר ושחקניו למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג.

אדינסון קבאני אמנם כבש את שער השוויון אחרי הפיגור המוקדם מול הקוטג'רס, אך את שער הניצחון והיפה ביותר במשחק כבש פול פוגבה, שעד לא מזמן ספג אינספור ביקורות על ההתנהלות והיכולת שלו מתחילת העונה.

"רגל שמאל או ימין, לי זה פחות משנה", אמר פוגבה לאחר המשחק. "כל עוד אני משחק ויש לי אמון מהחברים שלי, אני יודע מה שעליי לעשות. כשאני על המגרש, אעשה מה שצריך כדי לנצח".

"פול נהנה מכדורגל, הוא מאושר ורואים את זה על המגרש", החמיא סולשיאר לצרפתי, שכבש לראשונה בבעיטה מחוץ לרחבה ברגל שמאל מאז תחילת 2015, אז שיחק ביובנטוס. "הוא בכושר נהדר ועל הכישרון שלו אין מה להרחיב. כבשתי לא מעט שערים ברגל שמאל בעבר, אבל אף אחד מהם לא היה מ-30 מטר ועוד לחיבורים".

המאמן המשיך: "תמיד אמרתי שפוגבה יכול לעשות הכול. הוא יכול לשחק בצדדים, במרכז המגרש, ליצור הזדמנויות וגם לכבוש שערים. הוא פשוט נכנס לכושר משחק וזו הסיבה האמיתית לשיפור ביכולת שלו". "אנחנו לא חושבים על המקום הראשון", הוסיף הנורבגי. "אי אפשר לדעת איך תיגמר העונה ואיפה נהיה בעוד כמה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully