וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא אישור? יו"ר מנהלת הלאומית בכדורסל הודיע לקבוצות: "חוזרים לפעילות"

20.1.2021 / 12:34

עוגן יוחננוב הודיע שהלאומית תחזור לפעילות כבר במוצאי שבת: "האיגוד והשופטים מעודכנים, בהצלחה לכולם". כעס בקרב ראשי הקבוצות על החלטת הממשלה, באיגוד ככל הנראה מגבים את יוחננוב

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הליגה תחזור לפעילות? יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

בעוד ממשלת ישראל עדיין לא אישרה סופית את חזרת ליגת העל בכדורסל ובכדורגל, הודיע היום (רביעי) יו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל עוגן יוחננוב לראשי קבוצות הליגה על חזרה לפעילות. "צהריים טובים חברים, חוזרים לשגרת משחקים. בהצלחה לכולם! האיגוד והשופטים מעודכנים", כתב יוחננוב לראשי הקבוצות בקבוצת הוואטסאפ של מנהלת הליגה הלאומית.

לוואלה! ספורט נודע כי בקרב קבוצות הליגה, וכן בקבוצות הליגה הלאומית בכדורגל וליגת העל לנשים בכדורסל, היה כעס רב מאז ההחלטה לאשר רק את חזרות ליגת העל בכדורגל וכדורסל בגברים, למרות נסיונות של מנהלת ליגת העל בכדורגל לאשר גם את הליגה הלאומית. גם באיגוד הכדורסל לא אהבו את המהלך, שהשאיר את הליגה הלאומית, הליגה הבכירה של האיגוד, מחוץ לפעילות, וככל הנראה נותנים גיבוי למהלך של יוחננוב, שבשלב זה נעשה ללא אישור רשמי של הרשויות השונות.

ממנהלת הליגה הלאומית נמסר: "תמיד פעלנו באחריות למען קיום הליגה, תוך שמירה על בריאות השחקנים והצוותים ותוך הקפדה מדוקדקת בהנחיות השונות של איגוד הכדורסל ומשרדי הספורט והבריאות וכך אנו נמשיך לפעול".

seperator

הליגה הלאומית בכדורסל, בה מספר לא קטן של משחקים שנדחה בשל הקורונה, אמורה לחדש את פעילותה כבר במוצאי השבת הקרוב עם מחזור מלא, ולאחר מכן צפויים להיערך משחקים גם ביום שלישי וגם במוצאי שבת שלאחר מכן, כך שאם לבסוף המשחקים לא יתקיימו, שלושה מחזורים שלמים ידחו ולוח המשחקים מתחיל להיות צפוף מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully