וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "אנחנו נחמדים מדי, אם לא נוחרג הייתי אומר שמחר יש משחק"

19.1.2021 / 9:12

יו"ר הפועל תל אביב כועס לקראת האפשרות כי הספורט המקצועני לא יוחרג בהארכת הסגר השלישי על מדינת ישראל: "אנחנו נחמדים מדי, הייתי מודיע מבחינתי שיש מחר משחק. שיודיעו שהספורט לא מספיק חשוב ושנלך כולנו ללמוד תלמוד תורה"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

ממשלת ישראל תתכנס היום (שלישי) כדי לדון בהארכת הסגר על מדינת ישראל וצפויה לדון גם בשאלה של החרגת הספורט המקצועני שהיה סגור למעשה במהלך השבועיים האחרונים מלבד משחקי הקבוצות הישראליות במפעלים האירופיים.

בימים האחרונים החלו שמועות כי למרות הבטחת משרד הבריאות והפרויקטור נחמן אש כי הספורט המקצועני יחזור אחרי שבועיים בכל מקרה, ידרוש משרד הבריאות שלא להחזיר את הספורט. בליגת העל בכדורסל חוששים כי דחייה נוספת של הליגה תגרור אובדן הכנסות גדול, קיצור הליגה ואף עזיבה של שחקנים זרים לאירופה.

רמי כהן, יו"ר הפועל ת"א. קובי אליהו, קובי אליהו
תוקף בחריפות את הממשלה. רמי כהן/קובי אליהו, קובי אליהו

"אני לא מצליח להבין למה אנחנו סגורים למעט פוליטיקה, דברים שבאים משם", סיפר הבוקר לוואלה! ספורט יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, "אנחנו מתאמנים, וזה הגיוני שנתאמן, אנחנו קפסולה אחת גדולה. מהבית לאימון ולבית, ובכדורסל מתחילת הקורונה אין כמעט הידבקויות, מעט מאוד. מתנהגים בבידוד של בית ולאימון, כל קבוצה מתנהגת כקפסולה, ואם אתה עוצר אימונים לשבועיים או שלושה באמצע העונה, אתה סוגר את הליגה. אי אפשר לעשות את זה לספורטאים מקצוענים, אתה חושף אותם לפציעות. אנחנו מתאמנים ושומרים על קפסולות, והוכחנו שאין הדבקויות, אין סיבה שלא לשחק למעט פוליטיקה זולה. אולי אנחנו לא מספיקים חזקים פוליטית".

יו"ר הפועל תל אביב המשיך ואמר: "בכל העולם משחקים, אפילו באנגליה שיש 100 אלף נדבקים ביום ו-1,500 מתים ביום, אף אחד לא עוצר, אפילו לא את הכדורסל. אנשים שם מבינים שהספורט הוא חשוב, וברגע שמצאו את האפשרות שאני לא מת עליה, של לשחק בלי לקהל, כי בניגוד לספורט אפשר לעשות ברמה לא בריאה אחרת בזום, אפילו הופעות, וכאן מצאו פיתרון של לשחק בלי לקהל שזה פיתרון נוראי. אם זה כבר קיים, אז את זה לא לאשר? זה חסר היגיון. אנשים יושבים בבית, עם מה אתם רוצים שיתעסקו, אותם שחקנים יוצאים להתאמן אז למה לא לשחק? פוליטיקה זולה. זה הרבה יותר מרגיז כשרואים מה קורה בבני ברק ובכל מקום אחר שלא שומרים על ההנחיות".

"אנחנו נחמדים מדי לדעתי, אני במקום המנהלת הייתי קם ואומר תודה רבה, יש משחק מחר, הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה בדרייב אין, 1,200 איש ביציעים, תשמרו על הנהלים ודי", תוקף יו"ר האדומים.

כהן סיכם את דבריו ואמר: "הדרך הזאת שבה לא מבינים את הענף ואנחנו מופלים לרעה, ולא מפוצים כלכלית, קיבלתי מרשת הביטחון פחות מ-10 אחוזים מההכנסות שלי מכרטיסים ומנויים. בדצמבר לא היה לי משחק בית, בינואר היה סגר, באוקטובר לא שיחקנו, קיבלנו רק על נובמבר. גם לא נותנים על זה כסף, רוצים לסגור? תסגרו. שיודיעו שזה לא מספיק חשוב ונלך כולנו נלמד תלמוד תורה והכל יהיה בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully