וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר ימליץ לבניון להיות מנהל טכני של הנבחרות הצעירות

18.1.2021 / 10:02

בהתאחדות לכדורגל טרם החליטו על זהות המנהל הטכני הבא של הנבחרות הצעירות והיו רוצים את שחקן העבר שמתמהמה. המאמן הלאומי שחונך את בניון בקורס הפרו ומאוד מעריך אותו, ינסה לסייע

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין לא החליט. יוסי בניון/דני מרון

וילי רוטנשטיינר יסיים בסוף השבוע שהות בת שלושה שבועות במהלכם עבד בביתו באוסטריה על עניינים הקשורים לתפקידו כמאמן נבחרת ישראל, אך גם בכל הקשור לתפקידיו האחרים כמו רישוי תעודת הפרו בקורס אותו הוא מנהל. אחד התלמידים שנמצאים לקראת סיום הקורס הנוכחי הוא יוסי בניון, אותו רוצים בהתאחדות לכדורגל לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות.

רוטנשטיינר יודע שאורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל מעוניין שבניון ייקח את התפקיד ואפילו שוחח עימו על כך. גורמים בקרבת המאמן הלאומי סיפרו בימים האחרונים כי רוטנשטיינר שעשה עד כה את התפקיד, חושב שבניון מאוד מתאים להיות המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות. על פי אותן הערכות כאשר יחזור רוטנשטיינר לארץ, הוא מתכוון להמליץ לבניון לקחת את הג'וב.

בניון לא פוסל לגמרי את התפקיד, אבל היה רוצה ליצוק לתוכו גם תכנים הקשורים לנבחרת הלאומית. בכל מקרה הבהירו גורמים המצויים בעניינים, שרוטנשטיינר מאוד מעריך את בניון גם כחניך שלו בקורס הפרו וגם על סמך שיחות ביניהם וההיכרות בין השניים והוא חושב שהוא מתאים מאוד לתפקיד.

אגב, בעניין אחר. בוועדת האיתור יחליטו רק לאחר מינוי המנהל הטכני באיזה תפקיד יישא אלון חזן ואם הוא ימונה למאמן האולימפית, יצטרך רוטנשטיינר לבחור לעצמו עוזר מאמן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully