וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את פרייבורג, צמד ניצחון ליוביץ' בבכורה

לבנדובסקי עם שערו ה-21 בליגה (7) ומולר (75) סידרו לבווארים ניצחון. החלוץ הסרבי סידר לפרנקפורט 1:3 על שאלקה

תקציר מלא מלא: באיירן מינכן - פרייבורג 1:2/ספורט 1

המחזור ה-16 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. באיירן מינכן נזקקה ללא מעט מזל כדי לנצח 1:2 את פרייבורג. לאחר מכן איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:3 את שאלקה כשלוקה יוביץ' נכנס בדקה ה-72 וכובש צמד.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
זה הלך קשה. מולר/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 1:2

אחרי ההדחה המביכה מהגביע על ידי הולשטיין קיל, הצליחו הבווארים לחזור לנצח בליגה והגדילו את הפער בצמרת לארבע נקודות וגם זה הלך קשה מאוד. פרייבורג, מנגד, הצליחה להלחיץ את האלופה ולהשוות זמנית, אבל הפסידה בסופו של דבר אחרי חמישה ניצחונות ברציפות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה השביעית אחרי שתומאס מולר הכניס מסירת עומק נהדרת לרוברט לבנדובסקי, שלא התקשה להכניע את פלוריאן מולר וקבע 0:1. השער ה-21 של החלוץ הפולני בליגה ואנחנו רק במחזור ה-16. באיירן המשיכה לשלוט בעניינים, אבל לבנדובסקי לא הצליח לכבוש את השני ונעצר במשקוף באחד המצבים הטובים אליהם הגיע. בסופו של דבר נילס פטרסן, שנכנס באותה דקה, הצליח לאזן עם נגיחה מקרוב אחרי קרן של ניקולאס הופלר וזה 1:1. תומאס מולר החזיר את היתרון לבאיירן אחרי שלירוי סאנה הוריד לו והוא בעט אל הפינה מתוך הרחבה את ה-1:2. פטרסן היה קרוב להשלים צמד בדקה ה-91, אבל בעט ממצב נוח מאוד אל המשקוף למזלה הגדול של באיירן.

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
חזר כמו שצריך. יוביץ'/GettyImages

צפו בתקציר: איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 1:3

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 1:3/ספורט 1

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 1:3

כשכל קבוצות הצמרת מגמגמות, נראה שדווקא הנשרים יכולים לעשות הרבה העונה הזאת, בטח אם ימשיכו במומנטום הנוכחי. פרנקפורט השיגה ניצחון שלישי כשלוקה יוביץ' נכנס בדקה ה-72 וכובש שני שערים יפים מאוד (72 בבעיטה חזקה לחיבורים אחרי בישול של פיליפ קוסטיץ' ובדקה ה-92 אחרי פעולה אישית נהדרת). אנדרה סילבה כבש את הראשון במשחק בדקה ה-28 אחרי מבצע יפה ברחבה, מת'יו הופ צימק זמנית (29). פרנקפורט נפרדה בצורה מרגשת מדויד אברהם, שעוזב בחזרה לארגנטינה כדי להיות עם משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully