וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מרוצה מהניצחון, אבל מודאגת מהבצורת של ורנר: "צריך להמשיך לעבוד"

הקבוצה של למפארד חזרה לנצח בליגה, אך החלוץ הגרמני לא כבש כבר עשרה משחקים. המאמן אופטימי: "זה יקרה בסופו של דבר"

תקציר: פולהאם - צ'לסי 1:0/ספורט 1

בצ'לסי סוף סוף חזרו לחייך לאחר שהקבוצה גברה אמש (שבת) 0:1 בחוץ על פולהם. הקבוצה של פרנק למפארד ניצחה משחק בודד מתוך ששת המשחקים שקדמו למשחק אתמול, תוך כדי שהפסידה בארבעה משחקים באותו רצף, מה שגרם לערעור מעמדו של מאמן הבלוז. לאחר 78 דקות מאופסות הגיע מייסון מאונט וכבש את שער הניצחון של האורחת.

על אף שהשיגה סוף סוף את שלוש הנקודות, ההתקפה של צ'לסי המשיכה לחרוק ולא הסתדרה מול האורחת על אף שזו שיחקה החל מהדקה ה-44 בעשרה שחקנים לאור הרחקתו של אנתוני רובינסון. טימו ורנר שנרכש הקיץ מלייפציג תמורת 50 מיליון יורו המשיך בבצורת שלו. החלוץ הגרמני לא הצליח לכבוש בעשרת משחקי הליגה האחרונים של הבלוז.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. Marc Atkins, GettyImages
סוף סוף ניצחון. למפארד/GettyImages, Marc Atkins

תגובות

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר בסיום: "זה מרגיש טוב להשיג ניצחון. זה היה קשה לשבור את המחסום המנטלי שהיינו שרויים בו לאור הנקודות שהפסדנו. פתחנו את המשחק טוב, אבל אפשרנו להם להיכנס למשחק. זה לא היה קל. הנענו את הכדור והגענו למצבים טובים. זה היה קשה יותר, אולי כי הביטחון של השחקנים לא היה בשיאו אבל מצאנו את הדרך בסופו של דבר".

על טימו ורנר שמתקשה למצוא את הרשת: "אני חושב שזה מצב נורמלי. אם אתה לא מבקיע בקביעות כפי שהיית רוצה, זה עלול לקרות. ראיתי אותו כבר מבקיע מהמצבים האלה בעבר. זה הלחם והחמאה שלו. זה קורה לפעמים. הוא צריך להמשיך לעבוד וזו הדרך היחידה לצאת מזה. זה יקרה עבורו בסוף - הוא חלוץ באיכות גבוהה מאוד".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד עם טימו ורנר. Clive Rose, GettyImages
"זה יקרה עבורו בסוף". למפארד עם ורנר/GettyImages, Clive Rose

מספרים

* פולהאם מחזיקה ב-6 אחוזי הצלחה בלבד במשחקיה בפרמיירליג מול צ'לסי (שלושה ניצחונות ב-50 משחקים). מדובר באחוזי ההצלחה הנמוכים ביותר במפגשים בין שתי קבוצות בליגה האנגלית שנערכו לפחות 50 פעמים.

* אנתוני רובינסון הוא השחקן האמריקאי השמיני שסופג כרטיס אדום בתולדות הפרמיירליג. פולהאם היא המועדון הראשון בליגה אשר בשורותיו הורחקו שני שחקנים מארצות הברית. הקודם היה קרלוס בוקנגרה שהורחק בפברואר 2004 במשחק מול אסטון וילה.

* שערו של מייסון מאונט היה ה-11 העונה שכובשת צ'לסי ברבע השעה האחרונה. אף קבוצה לא כבשה יותר שערים בפרק הזמן הזה בעונה הנוכחית, כשרק לסטר סיטי כבשה כמות שערים דומה ב-15 הדקות האחרונות.

* פולהאם סופרת כבר 19 משחקי דרבי לונדונים רצופים ללא ניצחון (נגד כל יריבה מבירת אנגליה). הפעם האחרונה שהקבוצה ניצחה משחק דרבי הייתה בינואר ה2014, אז גברה 1:2 על ווסטהאם.

* טימו ורנר שנרכש הקיץ על ידי הבלוז מר.ב. לייפציג מתקשה לכבוש בתקופה האחרונה וסופר כבר 10 משחקים ברציפות מבלי להבקיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully