וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק תיקו לדורטמונד מול מיינץ, לייפציג פספסה עלייה זמנית לפסגה

הצהובים-שחורים סיימו ב-1:1 בלבד מול נועלת הטבלה. השוורים נפרדו ב-2:2 מול וולפסבורג. 2:2 גם לגלדבאך בשטוטגרט

תקציר: חגיגת השערים מהמחזור בגרמניה, 16.1/ספורט 1

המחזור ה-16 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי), עם 0:1 של אוניון ברלין על באייר לברקוזן. היום סיימה ר.ב. לייפציג ב-2:2 את משחק החוץ מול וולפסבורג ופספסה עלייה זמנית אל הפסגה. מונס דאבור השלים 80 דקות בהרכב הופנהיים שסיממה ב-0:0 את משחק התחתית מול ארמיניה בילפלד. בורוסיה דורטמונד השיגה גם היא רק תיקו - 1:1 מול מיינץ שהייתה אחרונה ערב המחזור. ב-19:30: בורוסיה מנשנגלדבאך ספגה מהנקודה הלבנה בדקה ה-96 וסיימה ב-2:2 מאכזב בשטוטגרט.

שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס. Friedemann Vogel, GettyImages
החמיץ פנדל, ודורטמונד השיגה נקודה בלבד מול מיינץ. רויס/GettyImages, Friedemann Vogel

צפו בתקציר: הופנהיים - ארמיניה בילפלד 0:0

תקציר: הופנהיים - ארמיניה בילפלד 0:0/ספורט 1

הופנהיים - ארמיניה בילפלד 0:0

המארחת אמנם לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות, אך קטעה את רצף שני ההפסדים והיא ארבע נקודות מעל הקו האדום. מונס דאבור שישב על הספסל במהלך התבוסה מול שאלקה במחזור הקודם פתח בהרכב, אך לא הצליח לסייע לחבריו להשיג את השער המיוחל. עבור בילפלד מדובר בנקודה חשובה מאוד, ותיקו מספר 2 העונה. הישראלי הוחלף בדקה ה-80, אך זה לא עזר לשנות את גורל המשחק, שהסתיים ללא שערים.

דקה 36: מונס דאבור חלף על פני שני שחקני הגנה, וממרחק של כ-18 מטרים שחרר בעיטה שפגעה בשחקן הגנה ונקלטה על ידי שוער האורחת.

דקה 56: מבצע נאה של אנדריי קרמאריץ' הסתיים בבעיטה מחוץ לרחבה של הקרואטי, שחלפה בסמוך לקורה.

דקה 80: מונס דאבור הוחלף על ידי סרגיס אדמיאן.

לוין אוזטונאלי שחקן מיינץ חוגג מול בורוסיה דורטמונד. רויטרס
איזה שער גדול. לוין אוזטונאלי/רויטרס

צפו בתקציר: בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:1

תקציר: בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:1/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:1

הצהובים-שחורים הגיעו במומנטום נהדר למשחק הבית מול נועלת הטבלה, אך למרות שהפעילו לחץ כבד על שער היריבה במחצית הראשונה, ולמרות שחגגו שער יתרון (שנפסל בשל נבדל), כבר לאחר 86 שניות, סיימו השחקנים של טרזיץ' ב-1:1 בלבד מול קבוצת התחתית ופספסו הזדמנות להיצמד לדבוקת הצמרת. שער של הולאנד כאמור נפסל בשל נבדל בדקה ה-2, ודווקא האורחת הייתה זו שכבשה ראשונה כשלוין אוזטונאלי כבש שער נפלא בבעיטה מרחוק (57). דורטמונד הצליחה להשוות משער של תומא מונייה, שגם הוכשל ברחבה דקה לאחר מכן וזכה בפנדל, אך מרקו רויס שלח אותו החוצה. נקודה בלבד לדורטמונד בסיום.

דקה 2: ארלינג הולאנד חגג שער ראשון כבר לאחר 86 שניות, שהגיע בתום מבצע קבוצתו נהדר של דורטמונד, אך השער נפסל בעקבות נבדל במהלך.

דקה 57: גול! מיינץ עולה ל-0:1: איזו הפתעה! לוין אוזטונאלי התקדם עם הכדור, הטעה את שומרו וברגל שמאל שחרר בעיטה אדירה ממרחק של קצת יותר מ-20 מטרים - היישר לחיבורים של בורקי.

דקה 73: גול! דורטמונד משווה ל-1:1: כדור נהדף לעברו של תומא מונייה, שבעט בנגיעה מחוץ לרחבה וכבש את שער השוויון עבור המארחת.

דקה 74: החמצת פנדל! כובש השער תומא מונייה הוכשל ברחבה והשופט הורה על הנקודה, אך מרקו רויס שלח את הפנדל החוצה.

וילי אורבן שחקן ר.ב. לייפציג. Michael Sohn, AP
לייפציג הצליחה להשוות, אך פספסה ניצחון ועלייה זמנית לפסגה. אורבן/AP, Michael Sohn

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 2:2

השוורים, שספגו במחזור שעבר את הפסד הבית הראשון שלהם העונה בכל המסגרות, רושמים משחק שני ברציפות ללא ניצחון, ופספסו שוב הזדמנות לעלות לראש הטבלה - גם אם באופן זמני. זה התחיל לא רע מבחינת האורחת, שעלתה ליתרון כבר בדקה ה-5 לאחר שנורדי מוקיאלה סיים התקפה מתפרצת נאה עם כדור ברשת של המארחת. 17 דקות לאחר מכן הגיע שער השוויון של הזאבים, כשואוט וחהורסט נגח בצורה מרשימה את ה-1:1. איבוד כדור של מרצל זאביצר בחלק המגרש של לייפציג הוביל לשער של ראלף שטפן, שהשלים את המהפך. קיפאון בהגנת וולפסבורג הביא לשער השוויון של וילי אורבן, ובסיום חלוקת נקודות בפולקסוואגן ארנה.

דקה 5: גול! לייפציג עולה ל-0:1: התקפה מהירה של האורחת הסתיימה בכדור עומק נהדר שקיבל אמיל פורסברג השבדי, שבישל לנורדי מוקיאלה את הראשון של האורחת.

דקה 22: גול! וולפסבורג משווה ל-1:1: ואוט וחהורסט הצליח לכבוש את שער השוויון אחרי בישול של יאניק גרהארדט.

דקה 35: גול! וולפסבורג עולה ל-1:2: איבוד כדור של זאביצר בחלק המגרש של לייפציג הוביל בסופו של דבר לבעיטה של ראלף שטפן, שפגעה בדרך בוילי אורבן, וחדרה פנימה.

דקה 54: גול! לייפציג משווה ל-1:1: כדור קרן טייל ברחבת וולפסבורג, ונהדף בסופו של דבר לעברו של וילי אורבן, שדחק מקרוב את ער השוויון של האורחת.

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך כובש מול שטוטגרט. רויטרס
סיים מושלם אחרי דהירה אדירה, אבל זה לא הספיק. זקאריה/רויטרס

צפו בתקציר: שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1/ספורט 1

שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

הסייחים כבר הרגישו איך הם משיגים ניצחון שני ברציפות וממשיכים במומנטום אחרי ה-2:3 מול באיירן מינכן במחזור שעבר, אבל אז הגיע פנדל מיותר לחלוטין בדקה ה-96 וגזל מהם שתי נקודות יקרות. לארס שטינדל כבש ראשון ועשה את זה בדקה ה-35 מהנקודה הלבנה אחרי ששטפן ליינר הוכשל ברחבה. ניקולאס גונסאלס הנהדר איזן בדקה ה-58, אבל דניס זקאריה החזיר את היתרון לגלדבאך בתום פריצה פשוט אדירה במהירות מסחררת אחרי מסירת עומק של שטינדל וזה 1:2. עמוק בתוך תוספת הזמן סשה קלאידז'יץ' נתפס ברחבה, השופט לא התרשם מזה, אבל קיבל איתות משופטי ה-VAR והלך לצפות במהלך. הוא החליט כן לפסוק על פנדל וסילאס וומאנגיטוקה בעט חזק אל המשקוף ופנימה, ליאן זומר לא היה שום סיכוי ובסיום זה 2:2.

שחקן אוניון ברלין כריסטופר לנץ מול שחקן באייר לברקוזן אלכסנדר דראגוביץ'. רויטרס
איזה ניצחון לאוניון. לנץ מול דראגוביץ'/רויטרס

אוניון ברלין - באייר לברקוזן 0:1

הפתעת העונה שהפסידה פעם אחת בלבד ב-15 המחזורים האחרונים חילצה עוד ניצחון גדול, בעוד הקבוצה של פטר בוס, שהתאוששה עם 1:4 על איינטרכט פרנקפורט בגביע, חזרה לסורה עם משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון. סדריק טויכרט הכריע בדקה ה-89.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - הרטה ברלין 0:0

ורדר ברמן - אוגסבורג 0:2
לברמן: תאו גברה סלאסי (84), פליקס אגו (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully