וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את קריסטל פאלאס ועלתה למקום השני

צמד של סטונס (26 ו-68) ושערים של גונדואן (56) וסטרלינג (88) עזרו לסיטיזנס לצמק את הפער בפסגה. שפילד יונייטד - טוטנהאם 3:1, צפו בשער המצוין של אנדומבלה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:4/ספורט 1

פרט למשחק המסקרן בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, נערכים הערב (ראשון) שני משחקים בפרמיירליג. טוטנהאם השיגה 1:3 על שפילד יונייטד. במשחק שנעל את היום הצליחה מנצ'סטר סיטי לנצח 0:4 את קריסטל פאלאס ועלתה אל המקום השני.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
שלוש נקודות חשובות. קיין/רויטרס

צפו בתקציר: שפילד יונייטד - טוטנהאם 3:1

תקציר: שפילד יונייטד - טוטנהאם 3:1/ספורט 1

שפילד יונייטד - טוטנהאם 3:1

ניצחון בודד בשישה משחקים דרדר את התרנגולים מהמקום הראשון למקום השישי, הערב הם קיבלו את היריבה המושלמת להתאושש על גבה - נועלת הטבלה שחזרה לסורה לאחר ה-0:1 המפתיע על ניוקאסל מהמחזור שעבר. סרז' אורייה פתח עם נגיחה מדויקת (5), הארי קיין הוסיף (40) עם שערו ה-12 העונה ואת הדובדבן על הקצפת הניח טאנגוי אנדומבלה, עם שער ייחודי מהאוויר (62). השלישייה הזו העלתה את ז'וזה מוריניו למקום השלישי בטבלה באופן זמני, לפני משחקיהן של ליברפול ומנצ'סטר סיטי, ולקראת הקרב עם המרסיסייסדרס בעוד כשבוע וחצי. דייויד מגולדריק רק צימק (59).

ג'ון סטונס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שילש את כמות השערים שלו בפרמיירליג. סטונס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:4

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שחוותה הרבה רגעים פחות מרשימים ומוצלחים במהלך העונה, רושמת ניצחון ליגה חמישי ברציפות והפער שלה ממנצ'סטר יונייטד עומד של שתי נקודות ומשחק חסר. פאלאס, שהגיעה אחרי 0:0 מול ארסנל, לא ממש הצליחה לדגדג את סיטי וקרסה תחת הלחץ.

המארחת כבשה את הראשון בדקה ה-26 עם נגיחה של ג'ון סטונס אחרי הגבהה מוצלחת של קווין דה בראונה וזה 0:1. אילקאי גונדואן כבש את השער השני במשחק בדקה ה-56 ועשה את זה עם הרבה סטייל. הגרמני חילץ את הכדור ובעט מ-18 מטר אל החיבורים את ה-0:2. השער הרביעי של גונדואן בששת המחזורים האחרונים. ג'ון סטונס השלים צמד היסטורי בדקה ה-68 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי שנגיחה מוקדמת של רובן דיאס נבלמה וזה 0:3. עד המשחק הערב סטונס כבש שער פרמיירליג אחד בכל הקריירה, זה קרה כשהוא שיחק באברטון מול מנצ'סטר יונייטד באפריל 2015. ראחים סטרלינג הוסיף עוד אחד בדקה ה-88 עם כדור חופשי יפהפה מקצה הרחבה היישר אל החיבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully