וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן מתעקש: "לא התנהגתי בחוסר כבוד כלפי אף אחד"

הכוכב הגן על ההחלטה לפלס את דרכו החוצה יוסטון: "המטרה היתה להגיע לקבוצה שמתחרה על אליפות". שאקיל תוקף, בארקלי פסימי

ב-NBA ממשיכים גם הערב (שישי) לעסוק בטרייד הגדול ששלח את ג'יימס הארדן מיוסטון לברוקלין. "מה כבר אני יכול לכתוב?" פתח הכוכב הגדול את מכתב הפרידה שלו מהמועדון. "אילו מילים כבר יכולות להעביר את כל התחושות שלי. יוסטון, תמיד קיבלת אותי בזרועות פתוחות. לקחת עלי סיכון ושינית את חיי וחיי משפחתי לנצח. המועדון הזה, העיר הזאת, נתנו לי כל מה שרציתי ויותר. הרבה לפני תארי מלך הסלים וה-MVP, אתם האמנתם. קיבלתם אותי למשפחה שלכם ואהיה חייב לכם לנצח. נתתי את הראש שלי והגוף שלי בניסיון להביא תהילה לעיר הזו. נכשלתי, ולכן תמיד אהיה חייב לכם".

לאחר מכן, בריאיון ראשון כשחקן ברוקלין, נשאל הארדן באיזה כושר הוא נמצא כרגע. "נהדר", אמר, ופצח בצחוק. אשר להחלטה של יוסטון להעביר אותו לקבוצה אליה רצה להגיע, אמר: "כל הכבוד להם, זה מועדון בלתי רגיל. הם עבדו איתי, עד כמה שזה היה נראה רע מבחוץ, ואני מעריך אותם על זה מאוד. צר לי על איך שדברים נגמרו, כי זה לא מי שאני, אבל לא התנהגתי בחוסר כבוד לאף אחד. המטרה הסופית היתה להגיע לקבוצה שמתחרה על אליפות".

על הקשר שצפוי לו עם קבוצתו החדשה - המאמן סטיב נאש, העוזר מייק ד'אנטוני, קיירי אירווינג וקווין דוראנט, אמר: "כל עוד אוכל לשפר את החברים שלי לקבוצה, לא אכפת לי כמה אקלע. כולנו שחקנים לא אנוכיים ומוסרים מצוינים כמובן שמאוד נוח לי עם מייק ד'אנטוני, דיברתי איתו ועם סטיב והם יודעים לאילו דברים אני רגיל".

נאש עצמו אמר על הסוף המכוער של הכוכב שלו ביוסטון: "הוא סחב את המועדון הזה במשך שנים ונתן לרוקטס כל מה שהיה לו. זה לא ממש רלוונטי". על שיתוף הפעולה בין שלושת הכוכבים שלו אמר המאמן: "הם יודעים מה צריך כדי לנצח, ואי אפשר לעשות את זה לבד".

בעוד הרוקטס פרסמו קליפ פרידה מרגש ממי שהיה הכוכב והסמל הבלתי מעורער שלהם בשנים האחרונות, שאקיל אוניל תקף את ה-MVP לשעבר בשידור של TNT. "כשאתה אומר שנתת הכל לעיר שלך, זה לא נכון", אמר סנטר העבר. "ביקשת את דווייט הווארד, נתנו לך, לא עבד. רצית את כריס פול, קיבלת. רצית קלעים, נתנו לך. רצית את ראסל ווסטברוק, חבר שלך, נתנו לך. זה לא עבד. הוא לא עשה שום דבר. הוא לא עמד בלחץ כשצריך היה לעמוד בלחץ".

בנקודה הזו גיבה שאקיל את מילותיו במספרים - מספרים מהכשלונות הרבים בפלייאוף: "בחמשת משחקי ההדחה הפסדת ארבעה, קלעת 41 אחוז מהשדה, 24 אחוז לשלוש, 32 אסיסטים על 27 איבודים. אני היתי כמו ג'יימס. באתי הביתה והתלוננתי, ואבא שלי אמר לי, 'אבל מה לעזאזל אתה עשית?' הוא לא עשה כלום. כשאתה ה-איש, ואתה מרוויח 30-40 מיליון דולר, יש עליך הרבה אחריות. אני יודע על הרבה אנשים ביוסטון ששמחים שהוא הלך. עכשיו יש לו סופר-טים והוא חייב לזכות באליפות השנה. אם לא, זה כישלון. נקודה".

צ'ארלס בארקלי הביע באותו פאנל פסימיות בנוגע לחיבור של הארדן עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג בנטס: "היחיד מבין שלושתם שהוכיח לי שהוא לא אנוכי הוא דוראנט. הוא הלך לגולדן סטייט והקריב מעצמו. הארדן ואירווינג מעולם לא הראו לי, 'אני רק רוצה לנצח, זה הדבר החשוב ביותר'. אכפת להם רק מהמספרים שלהם ואני לא חושב שהם הולכים להקריב. הם יקבלו פחות זריקות, והאם הם יגידו לעצמם, 'אני הולך לשחק חזק, לשחק הגנה ולא לדאוג מהמספרים שלי?' מבחינתי, אין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully