וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי הטרייד של הארדן: יוסטון פורחת, סימונס מאושר, ואפילו לברון מחייך

הרוקטס ניצחו עם סגל חסר ומרגישים הקלה ("מה שקרה זה ברכה"), סימונס סיים עם טריפל דאבל אחרי שנגמרו דיבורי הטרייד, ויוצרי הפארודיה על לברון הפכו לכוכבי רשת

שחקני יוסטון רוקטס מול סן אנטוניו. Eric Gay, AP
מאושרים, מאוחדים. יוסטון/AP, Eric Gay

עם תשעה שחקנים בלבד, בלי המצטרפים החדשים, אחרי שכוכב הקבוצה עזב ועורר סערה גדולה - יוסטון הצליחה לנצח הלילה (בין חמישי לשישי) והוכיחה שהיא מתעקשת לצאת לדרך חדשה בלי ג'יימס הארדן. רק לפני כמה ימים הרוקטס הובסו מול הלייקרס ובסיום המשחק הארדן אמר ש"הקבוצה לא מספיק טובה" וש"זה משהו שאי אפשר לתקן", אבל הלילה יוסטון גברה בחוץ 105:109 על סן אנטוניו כדי להראות לאוהדיה ולעצמה שאין בכוונתה לוותר.

"כל הקבוצה התאחדה", אמר כריסטיאן ווד, שהוביל את הרוקטס עם 27 נקודות, 15 ריבאונדים ו-3 חסימות, "אפשר לראות את מה שקרה כברכה. כולנו שיחקנו ביחד. כולם שיחקו חזק". אין ספק ששחקני הרוקטס מרגישים הקלה אחרי שנפטרו מהעול והמתיחות שיצרה נוכחותו של הארדן הלא מסופק, שברקע העננה סביב עזיבתו והמרירות שלו. דמרקוס קאזינס התלונן על הגישה שלו, אתמול אריק גורדון אמר ש"זה משחרר אותנו ומאפשר לנו להתקדם, עכשיו יש לנו כיוון אמיתי", ג'ון וול כבר אמר ש"קשה להצליח כשיש בקבוצה שחקנים שכל הזמן אומרים אני אני אני", ואם העונה יוסטון במאזן 6:2 עם הארדן, הלילה כבר עלתה ל-0:2 בלעדיו.

פי ג'יי טאקר יוסטון רוקטס. רויטרס
נחושים, ממוקדים. הרוקטס/רויטרס

הלילה הם שיחקו בלי ג'ון וול (כאב ברך), אריק גורדון (מתיחה) וויקטור אולדיפו שטרם הצטרף. המשמעות: תשעת שחקני הסגל שניצחו מרוויחים ביחד 34.9 מיליון דולר - 6 פחות מהשכר השנתי של הארדן. "אנחנו מאמינים ברוח קבוצתית, זה משהו שאנחנו מדברים עליו הרבה", אמר אמר סטפן סיילאס, שבוודאי חש הקלה אחרי שנפטר מהארדן שהביע בו חוסר אמון, "הלילה השחקנים נלחמו אחד עבור השני. היינו נחושים".

אבל העזיבה של הארדן, מתברר, השפיעה לא רק על יוסטון, אלא גם על בן סימונס, שעל פי הדיווחים בארה"ב התנדנד בפילדלפיה ועלול היה לעזוב בטרייד עם יוסטון. סימונס הודה שהוא קרא לא מעט שמועות על עזיבה אפשרית שלו כחלק מרצון של הג'נרל מנג'ר של הסיקסרס דריל מורי להתאחד עם הארדן, עמו שיתף פעולה ביוסטון. אבל פילדלפיה העדיפה לשמור על סימונס, והלילה הקבוצה ניצחה 108:125 את מיאמי, כאשר סימונס מסיים עם טריפל דאבל - 10 נקודות, 10 ריבאונדים, 12 אסיסטים. כאשר נשאל האם השמועות עליו ועל הארדן כבר מאחוריו, סימונס ענה: "אני יודע, זה הביזנס. דברים כאלה קורים. הדבר היחיד שאני יכול לשלוט עליו זה הגישה שלי באימונים, המשחקים, הדברים שאני עושה בשגרה. אזאני מנסה להישאר מקצוען ולעזור לקבוצה שלי".

סימונס מבהיר שמה שעבר עליו זה לא עד כדי כך דרמטי. "סך הכל אני בר מזל, אני זוכה לשחק את המשחק שאני אוהב, בכל יום אני ברמה הכי גבוהה שיש... יש דברים גרועים יותר שקורים בעולם. זו ברכה עבורי להיות במצב הזה. אם הייתם אומרים לי שלא אוכל לשחק יותר לעולם, זה כבר היה סיפור אחר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בן סימונס פילדלפיה סיקסרס. Frank Franklin II, AP
דרך חדשה. סימונס/AP, Frank Franklin II

אדם אחרי שניצל את עזיבתו של הארדן והפך אותה להצלחה הוא מארק פיליפס, ולוגר שמעלה סרטונים לרשת, שאחרי הטרייד יצר סרטון שבו הוא מחקה את לברון ג'יימס מגיב בזעם לעסקה. בסרטון שהעלה פיליפס לברון משתולל כשהוא מגלה שהארדן עבר לשחק עם קיירי אירווינג וקווין דוראנט, מתחיל לזרוק כדורים באימון, צועק על חבריו ושואג: "זה ג'יימס עם דוראנט וקיירי?! אני בן 36! אני בן 36! למה כולם נגדי? אני לא ת'אנוס! תפסיקו לזרוק אליי כדורים! הרגע ניצחתי את הווריירס!". ת'אנוס הוא דמות הנבל בסרטי מארוול, ולמעשה גם השם שלו הפך לטרנד בטוויטר לכמה שעות.

הסרטון זכה להצלחה גדולה, אבל כבר הפך ללהיט אחרי שלברון ג'יימס עצמו צייץ אותו מחדש, כשהוא משועשע מהעניין. תוך יממה הסרטון זכה ל-12 מיליון צפיות בחשבון של פיליפס, ועוד כ-5 מיליון ביוטיוב ובאינסטגרם. "הייתי בשוק", אמר פיליפס, "כשראיתי שהוא צייץ את זה שאגתי משמחה, עשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully