וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובר לקיירי ודוראנט: ג'יימס הארדן עבר בטרייד לברוקלין

טרייד ענק ב-NBA: מלך הסלים של יוסטון ושל הליגה בשנתיים האחרונות ישלים טריו גדול בקבוצה של סטיב נאש. הרוקטס קיבלו בחירות סיבוב ראשון בדראפט ואת ויקטור אולדיפו, לוורט באינדיאנה

ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, קיירי אירווינג במדי ברוקלין נטס. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
טריו חלומי. הארדן, דוראנט וקיירי/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

אחרי אינספור דיווחים, עכשיו זה הפך להיות רשמי: ג'יימס הארדן, מלך הסלים של יוסטון ושל ה-NBA בשנתיים האחרונות עוזב את הרוקטס ועובר בטרייד לברוקלין שבו מעורבות ארבע קבוצות. הטרייד הענק, שבו מעורבות ארבע קבוצות, מנחית את הארדן בקבוצה אחת יחד עם קיירי אירווינג וקווין דוראנט ויוצר את הטריו הכי מבטיח בליגה.

במסגרת הטרייד הסיבובי הפייסרס מקבלים את קריס לוורט ובחירת סיבוב שני. קליבלנד תקבל את טוריאן פרינס וגא'רט אלן. הרוקטס יקבלו את ויקטור אולדיפו, דנטה אקסום, רודיאנס קורוץ, שלוש בחירות סיבוב ראשון שהועברו אליהם מהנטס, בחירת סיבוב ראשון שהבאקס העבירו לקליבלנד, וכעת תהיה שייכת ליוסטון, ועוד ארבע אפשרויות להחליף בחירות בשנים 2021, 2023, 2025 ו-2027 שקיבלו גם מהנטס.

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. רויטרס
חובר לדוראנט וקיירי בגלאקטיקוס של ברוקלין. ג'יימס הארדן (צילום: רויטרס)/רויטרס

ג'יימס הארדן בן ה-31 נבחר שלישי בדראפט 2009 על ידי אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שם היה השחקן השישי במשך שלוש שנים אז שיתף פעולה עם ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט. ב-2012 עבר הארדן ליוסטון כשבכל העונות אצל הרוקטס הוא קולע לפחות 25 נקודות למשחק. עונת השיא שלו מבחינת קליעה הייתה 2018/19, אז קלע בממוצע 36.1 נקודות למשחק. באותה עונה קלע 31.6 נקודות וקלט 6.9 ריבאונדים למשחק למשחק בפלייאוף.

בעונת 2018 נבחר הארדן ל-MVP, הוא נבחר שמונה שנים ברציפות לאולסטאר (2020-2013), בנוסף הוא נבחר שש פעמים לחמישיית השנה של הליגה. בשלוש העונות האחרונות הארדן סיים כמלך הסלים של הליגה וכעת הוא חובר לשני סקוררים גדולים כמו דוראנט וקיירי, וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully