וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן מודה שנמאס לו מיוסטון, לג'ון וול נמאס מג'יימס הארדן

הרוקטס שוב הפסידו ונראו "לא תחרותיים", הארדן אמר שהמצב "משוגע" ושהקבוצה "לא מספיק טובה", ההנהלה מחפשת פתרון, וול ביקר: "הייתי כבר עם שחקנים שרק אומרים אני אני אני. זה פוגע". וגם: הרגע הגדול של לברון

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. רויטרס
ממשיך לעלות על העצבים. הארדן/רויטרס

ג'יימס הארדן מודה שהמצב ביוסטון הוא "משוגע", שהרוקטס לא קבוצה מספיק טובה ונותן את הרמז הכי גדול עד עתה על כך שהוא רוצה לעזוב ולעבור לקבוצה אחרת שתתמודד על התואר. יוסטון ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) עוד הפסד גדול כשהובסה 117:100 על ידי הלייקרס, והארדן טען שהמצב הוא בלתי פתיר.

"אני אוהב את העיר הזאת, אני עשיתי כל מה שאני יכול", אמר הארדן אחרי ההפסד, "כלומר, המצב הזה משוגע. זה משהו שאני חושב שאי אפשר לתקן אותו". כידוע, בארה"ב מדווח שעוד לפני שהעונה החלה הארדן היה מעוניין לעזוב ודרש טרייד, אבל כעת הוא עצמו מודה שהמצב בינו למועדון בעייתי. בהנהלת יוסטון ממשיכים לחכות בסבלנות עד שהקבוצה תקבל הצעה אטרקטיבית מספיק עבורה בשביל לאבד את הארדן, ה-MVP לשעבר, והרוקטס כבר הודיעו לכל המתעניינות שהם מבקשות בתמורה כוכב צעיר ובחירות דראפט עתידיות. על פי הדיווחים, יוסטון שוחחה כבר עם 6 קבוצות שונות על האפשרות לטרייד על הארדן, אבל בינתיים זה לא קורה.

ג'יימס הארדן מול אנתוני דייויס, יוסטון רוקטס מול לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
רואה שהרוקטס לא ברמה של הלייקרס. הארדן מול דייויס/רויטרס
שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. צילום מסך, צילום מסך
העלה כמה קילוגרמים? הארדן והתמונה המדוברת/צילום מסך, צילום מסך

על המגרש המצב ממשיך להיות קשה, כשיוסטון ספגה הפסד רביעי בחמישה משחקים מאז שהארדן חזר מהפציעה שהשביתה אותו למשחק. הוא קלע 20 נקודות ומטה בארבעת המשחקים האחרונים, דבר שלא קרה לו מאז 2011/12, בעונתו האחרונה באוקלהומה סיטי. הלילה יוסטון שוב נראתה שבורה וחסרת מוטיבציה, והייתה בפיגור 35:14 כבר בסיום הרבע הראשון. "זה היה הפסד לא תחרותי במיוחד", נכתב ב-ESPN על האפאטיות של הרוקטס, שירדו למאזן 6:3, השני הכי גרוע במערב.

"אנחנו איפלו לא קרובים, למען האמת לקבוצה הזאת", אמר הארדן על ההשוואה בין יוסטון ללייקרס, "לא לאלופה המכהנת, ולמעשה לא לכל הקבוצות הטובותץ כלומר, אפשר היה ממש לראות את ההבדלים בשני המשחקים האחרונים. אנחנו פשוט לא מספיק טובים. מבחינת כימיה, כישרון, הכול. וזה היה ברור בשני המשחקים האחרונים". אחרי שתי שאלות בלבד, הארדן סיים את מסיבת העיתונאים שלו.

ברשת התייחסו כמובן לדבריו של הכוכב, אך לא רק - ושוב דיברו על עודף המשקל שלו, בצירוף מספר תמונות וסרטונים שמראים שהארדן אכן העלה כמה קילוגרמים בתקופה האחרונה.

ג'ון וול נשמע מתוסכל מההתנהלות של הארדן, וטען שאסור לרוקטס להיסחף אחר הדכדוך של חברו לקבוצה: "הוא אומר רק את דעתו", אמר וול בנוגע לטענה שהרוקטס לא מספיק טובים, "אני לא יכול לדעת מה הוא מרגיש על הקבוצה ומה הוא חושב, אני יודע כמה קשה אנחנו עובדים וכמה מאמץ החבר'ה משקיעים בניסיון להשתפר. אני יודע כמה עבודה אני משקיע במאמץ לחזור לרמה הכי גבוהה.

"יש פה המון שחקנים שרוצים לשחק ברמה הכי גבוהה. כמו שאמרתחי לחברים הערב, ולא בפעם הראשונה - כשכולם בקבוצה מחויבים ורוצים לנצח וכל אחד מ-15 השחקנים באותה גישה ויודעים מה נדרש כדי לנצח - יהיה בסדר. אבל כשיש לך בקבוצה שחקנים מסוימים שלא רוצים להיות להיכנס בכל הכוח, יהיה לך קשה לעשות משהו מיוחד או טוב. הייתי בקבוצות כאלה, עם שחקנים כשאומרים רק אני אני אני, וזה פוגע.

"אם נהיה כולנו ביחד, יהיה פה משהו טוב. ואנחנו לא יכולים עשות את זה עכשיו. עברו רק תשעה משחקים. בחייך בן אדם, אתה רוצה לקפוץ מהצוק כבר אחרי תשעה משחקים?".

אגב, הרגע הגדול של המשחק הגיע מלברון ג'יימס, שברגע של אופוריה ועליצות זרק שלשה, הסתובב לספסל וחגג אותה עוד לפני שנכנסה לסל - סטייל סטפן קרי. דניס שרודור, חברו לקבוצה, סיפר שברגע שלברון קיבל את הכדור, הוא איתגר אותו לזרוק, על אף שלברון עצמו תיכנן לעשות פאמפ פייק ולחדור לעבר הסל. שרודר: "אמרתי לו שישים כסף על הזריקה, אז הוא לקח אותה. הוא קלע, הסתובב אליי, אמר לי 'התערבות', ואז היא צללה פנימה. זה היה פשוט רגע אגדי". לברון הוסיף: "התערבות היא לא רשמית עד שאתה מסתכל לבנאדם בעיניים, כך שהייתי חייב להסתובב ולהסתכל עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully