וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה לקיירי אירווינג, לצד ביקורת חריפה: "הוא צריך לפרוש עכשיו"

היעלמותו של גארד הנטס ממשיכה לעורר גלים, כשגם מקורביו לא מבינים מה עובר עליו. סטיבן איי סמית': "הוא לא רוצה לשחק"

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. Sarah Stier, GettyImages
בארצות הברית כבר קוראים לו לפרוש. קיירי אירווינג/GettyImages, Sarah Stier

היעלמותו של קיירי אירווינג לברוקלין נטס ממשיכה להכות גלים ב-NBA ובתקשורת האמריקאית. מקורביו של הגארד מביעים דאגה לגבי השחקן, שניתק קשר עם אנשי הנטס ולא מופיע לאימונים ולמשחקים "מסיבות אישיות" לדבריו. השבוע נצפה אירווינג כשהוא רוקד במועדון בטורונטו עם הראפר דרייק, במסיבת יום ההולדת של אחותו של השחקן.

"עשרות כתבים מתקשרים לכל מי שהם יכולים להעלות בדעתם, כדי להבין מה קורה כאן", כתב ג'ו וארדון מהאתלטיק. "נראה שיש כמה אנשים בתוך ה-NBA שיודעים מה קורה עם אירווינג, אך שומרים את זה לעצמם. יש דאגה אמיתית ברחבי הליגה ומצד אנשים שמכירים את השחקן".

כאמור, אירווינג לא מסר פרטים בנוגע לסיבת היעלמותו וניתוק הקשר. בחלק מהדיווחים הוסבר שהשחקן, שזכה באליפות עם קליבלנד ולברון ג'יימס ב-2016 פשוט נמאס לשחק כדורסל. גם מאמן הנטס סטיב נאש הודה כי אין לו כל עדכון או מידע בנושא.

גם פרשן ESPN המוכר סטיבן איי סמית' יצא בביקורת חריפה כנגד הכוכב בן ה-28: "הוא לא שווה את כל הדרמה הזאת כלל וכלל. אני חושב שקיירי אירווינג צריך לפרוש, ולדעתי הוא צריך להכריז על הפרישה כבר היום. זה די ברור שאתה לא רוצה מספיק לשחק כדורסל, וזה לא הוגן כלפי ברוקלין נטס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully