וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המאסטרס בדוחא: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הארד

13.1.2021 / 17:22

אלוף אירופה במשקל עד 100 ק"ג שנשר לבית הניחומים גבר על הפורטוגלי ז'ורז'ה פונסקה ויצא עם מדליה מהטורניר. ששון (מעל 100 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני. לי קוכמן ורז הרשקו הודחו כבר בקרב הראשון שלהם

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי, 2018. GettyImages
עוד הישג נהדר בשבילו. פיטר פלצ'יק/GettyImages

אחרי שמדליית הכסף של ברוך שמאילוב ומדליית הארד של שגיא מוקי, סוגרת היום (רביעי) נבחרת הג'ודו הישראלית את דרכה בטורניר המאסטרס בדוחא עם ארבעה נציגים.

פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) זכה במדלית הארד לאחר שניצח בבית הניחומים את הג'ודוקא הפורטוגלי ז'ורז'ה פונסקה. היריב עשה מספר שגיאות, ופלצ'יק ניצל זאת תוך כדי שנשמר מפני הטלה, ולמרות שנרשמה לחובת אלוף אירופה אזהרה אחת, פונסקה ספג שלוש אזהרות ופלצ'יק חגג ניצחון ואת מדליית הארד.

הישראלי נראה טוב מאוד בתחילת היום על המזרן. את הסיבוב השני, אליו העפיל אוטומטית, פתח אלוף אירופה המכהן עם ניצחון על אלמר גאזימוב האזרי, וברבע הגמר הוא גבר על הרוסי ארמן אדמיאן. בחצי הגמר הוא נעצר מול הגאורגי וארלם ליפארטליאני, מדליסט הכסף מריו 2016 ואלוף אירופה שלוש פעמים בעבר, ונשר לבית הניחומים.

אורי ששון (מעל 100 ק"ג) לא הצליח להעפיל לשלבים המאוחרים. בקרב הראשון ניצח מדליסט הארד מריו 2016 את המונגולי דורנבייאר אולזיבאייר, אך בשלב הבא נכנע לטימור ראחימוב מטג'יקיסטן וסיים את דרכו בתחרות.

לי קוכמן (עד 90 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו באיפון ללאשה בקאורי הגאורגי. גם רז הרשקו (עד 78 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון עם הפסד באיפון לסרבית מיליצ'ה זאביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully