וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר דוחא: שגיא מוקי זכה במדליית ארד

עודכן לאחרונה: 12.1.2021 / 20:02

הג'ודוקא הבכיר נשר לבית הניחומים, אבל ניצח פעמיים והשיג ניקוד זהב מול לי סונג-הו הדרום קוריאני בקרב המכריע על המדליה. מוקי: "תודה לצוות האדיר שהיה איתי שם, היעד הסופי הוא האולימפיאדה"

שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הסתפק במדליית הארד. מוקי/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

שגיא מוקי, בכיר הג'ודוקא הישראלים ומי שמדורג שני בעולם במשקל עד 81 ק"ג, זכה היום (שלישי) במדליית ארד בתחרות המאסטרס בדוחא. אחרי הפסד מאכזב לפרנק דה ויט ההולנדי בסיבוב השלישי, מוקי עלה לפודיום בתחרות בקטאר דרך בית הניחומים, שם הוא ניצח בקלות יחסית את שאמיל בורחשווילי שמייצג את אוסטריה ופגש בקרב על המדליה את לי סונג-הו הדרום קוריאני. מוקי התגונן בעיקר וקיבל שני עונשים. אלא ש-20 אחרי שהתחיל ניקוד הזהב, מוקי מצא תזמון מושלם כדי להפוך את יריבו וקיבל ווזארי שהספיק לו בשביל הניצחון.

שגיא מוקי אמר לאחר הזכייה שלו: "אני חודש וקצת באימונים מאז החזרה אחרי שלא התחריתי כמעט שנה. אני אמשיך להילחם כמה שיותר ולהתאמן חזק כי היעד הסופי זה האולימפיאדה. אני רוצה להגיד תודה לצוות האדיר שהיה איתי שם. אני גאה לייצג את המדינה שלי, אני מודה לכם מאוד".

על כך שהיה יכול להיפגש עם סעיד מולאי: "ההסתכלות שלי קצת שונה, מבחינתי הוא כמו כל הספורטאים בסבב. הרבה שואלים אותי עליו, אבל זה לא היה לנגד עיניי. אני אוהב אתכם ומחכה לחזור לארץ לקראת האולימפיאדה".


עד 73 ק"ג, גברים

טוהר בוטבול ניצח יריב גאורגי בסיבוב הראשון, אבל הודח אחרי הפסד לויקטור סטרפו המולדובי.


עד 63 ק"ג, נשים

גילי שריר נכנעה לסופי אוזבס ההונגריה כבר בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully