וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: מוסא דמבלה חתם באתלטיקו מדריד, סלימאני בליון

החלוץ הצרפתי מגיע בהשאלה עד תום העונה מליון, שהחתימה במקומו את חלוצה האלג'יראי של לסטר. טוכל ואלגרי מועמדים לאמן את צ'לסי

תקציר: באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:4/ספורט 1

העברות

* עכשיו זה רשמי: אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של מוסא דמבלה. חלוצה של ליון מגיע בהשאלה עד תום העונה, עם אופציה לרכישה תמורת 35 מיליון יורו. דמבלה יחליף את דייגו קוסטה ששוחרר.


* ליון הודיעה על החתמתו של איסלם סלימאני, חלוצה האלג'יראי של לסטר. סלימאני מגיע בהעברה חופשית והוא יחליף בליון את מוסא דמבלה, שסיכם את תנאיו באתלטיקו מדריד.

* באייר לברקוזן השלימה את רכישתו של טימותי פוסו-מנסה ממנצ'סטר יונייטד. ההולנדי בן ה-23, שיכול לשחק כקשר אחורי, בלם ומגן, חתם בקבוצתו החדשה עד 2024. "לקחתי צעד לעבר ליגה חזקה מאוד וקבוצה טובה מאוד. אני מצפה כבר לשחק בקבוצה הזו ועם לעבודה המשותפת עם פטר בוס", אמר השחקן.

שמועות

* מעמדו של פרנק למפארד בצ'לסי מעורער מתמיד, ועזיבת המאמן את סטמפורד ברידג' מתחילה להיראות בלתי נמנעת. בבילד הגרמני דווח על חמישה מועמדים לרשת את משרתו של מאמן הבלוז: מאמנה לשעבר של יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי ומאמנה המפוטר של פריז סן ז'רמן תומאס טוכל. מאמן ר.ב. לייפציג יוליאן נאגלסמן, מאמן לסטר ברנדן רוג'רס ומאמן סאות'המפטון ראלף האזנהוטל הוזכרו גם הם כמועמדים.

* דייויד אלאבה דורש מריאל מדריד 20 מיליון יורו לעונה. הבלאנקוס רצו להגיש לו הצעה, אבל בשל מצב החוזה של סרחיו ראמוס העסקה הזו נראית לא ריאלית כרגע.

* ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלני מדווחים הבוקר שברצלונה סיכמה עם הבלם הספרדי של מנצ'סטר סיטי, אריק גרסיה, שיעבור לספרד החודש תמורת 5 מיליון יורו. על פי הדיווח, השחקן שאחריו ברצלונה חיזרה תקופה ארוכה יחתום לחמש שנים וחצי.

* באנגליה טוענים כי פולארין באלוגון, שנחשב לכישרון גדול, כבר סיכם על חוזה עם ר.ב. לייפציג ויעבור אליה בקיץ בהעברה חופשית מארסנל.

* ניוקאסל במגעים עם מונאקו לגבי ג'יבריל סידיבה. הצרפתים דורשים 11 מיליון יורו עבור המגן הימני, שבילה את עונת 2019/20 באברטון.

* טוטנהאם, שפילד יונייטד, ריינג'רס וסלטיק מעוניינות בחלוץ וויגאן קייל ג'וזף בן ה-19, שרושם עד כה עונה מוצלחת. ג'וזף מסיים את החוזה הנוכחי שלו בקיץ הקרוב.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יגיע לריאל מדריד בקיץ? אמבפה/רויטרס

* איינטרכט פרנקפורט צפויה להודיע עוד היום על צירופו של לוקה יוביץ' בהשאלה מריאל מדריד. הנשרים ישאלו את החלוץ הסרבי, שעבר אל הבלאנקוס משם, עד סוף העונה. עם יושב ראש פרנקפורט וחלוץ העבר פרדי בוביץ' אישר שיוביץ' צפוי לחתום.

* באיירן מינכן עדיין נחשבת לפייבוריטית לרכוש את דאיו אופמקאנו מר.ב. לייפציג בקיץ. הוא אמור לעלות לה כ-40 מיליון יורו.

* ריאל מדריד תנסה למכור שחקנים בסכום גבוה על מנת לרכוש את קיליאן אמבפה בקיץ. הבלאנקוס יצטרכו לגייס בין 150-100 מיליון יורו על מנת להנחית את חלוץ פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully