וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ברנלי

שער של פול פוגבה בדקה ה-71 סידר לשדים האדומים פער של שלוש נקודות מליברפול לפני הביקור באנפילד. גם אברטון ניצחה, ברנלי סוף סוף עם שלוש נקודות

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את ברנלי בחוץ, השלימה את המשחק החסר שלה מהמחזור הראשון ועלתה אל המקום הראשון בפרמיירליג, ארבעה ימים לפני המשחק מול ליברפול באנפילד בראשון. אברטון ניצחה 1:2 את וולבס בחוץ ושפילד יונייטד השיגה ניצחון ראשון אחרי 20 משחקים ברציפות עם 0:1 ביתי מול ניוקאסל.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נעזר מעט בלוטון, אבל הכי חשוב שבסוף הכדור בפנים. פוגבה/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים לא במשחק שיא מבחינתם, אבל בעיטה אחת של פול פוגבה עשתה עבורם את כל העבודה לפני המשחק הגדול מול ליברפול באנפילד בראשון. מנצ'סטר יונייטד פתחה את המשחק לא טוב, אבל הרימה הילוך במחצית השנייה, הגיעה למצבים והחמיצה עד שהקשר הצרפתי עשה את ההבדל. לאחר השער הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הלכה אחורה ולא הייתה רחוקה מלספוג, אבל בסופו של דבר היא הצליחה לשמור על רשת נקייה ותגיע לאנפילד מהמקום הראשון. זו פעם ראשונה שמנצ'סטר יונייטד במקום הראשון בפרמיירליג, שלא באוגוסט או ספטמבר, מאז 2 באוקטובר 2015.

דקה 25: עד כה משחק די שקול, אפילו עם יתרון קל לברנלי, שהגיעה לכמה מצבים מסוכנים.

דקה 67: הזדמנות טובה לאדינסון קבאני, שעבר את השומר שלו ובעט לא מדויק בכלל עם רגל שמאל.

דקה 71: שער! מרכוס רשפורד הגביה נהדר מימין לעבר פול פוגבה, שעמד מרחק 16 מטר מהשער ובעט מהאוויר לא הכי מדויק, אבל למזלו זה פגע במת'יו לוטון, שינה מעט את הכיוון והלך פנימה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד

שחקני שפילד יונייטד. רויטרס
חוגגים ניצחון נדיר. שחקני שפילד יונייטד/רויטרס

וולבס - אברטון 2:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עם ניצחון חוץ מרשים מאוד והיא משפרת את מאזנה ל-32 נקודות, ארבע בלבד מתחת למנצ'סטר יונייטד המוליכה. אלכס איוובי כבש את הראשון כבר בדקה השישית אחרי בישול של לוקא דין, אבל רובן נבס איזן בדקה ה-14. בסופו של דבר שער של מייקל קין בדקה ה-77 סידר לאברטון 1:2 ושלוש נקודות יקרות מאוד.

שפילד יונייטד - ניוקאסל 0:1

ברכות לכריס ווילדר ולקבוצה שלו שהשיגו ניצחון ראשון אחרי 20 משחקי פרמיירליג ברציפות. לא רק ששפילד יונייטד לא ניצחה ב-20 משחקי ליגה ברציפות, אלא שהיא הוציאה במהלך רק 2 נקודות מ-60 אפשריות. הערב היא סוף סוף השיגה שלוש נקודות וגם זה קרה הרבה תודות לריאן פרייזר, שהורחק בדקה ה-45 עם צהוב שני. בסופו של דבר השער היחיד הגיע מהנקודה הלבנה על ידי בילי שארפ, שסוף סוף סידר לקבוצתו ניצחון.

צפו בתקציר: וולבס - אברטון 2:1

תקציר: וולבס - אברטון 2:1/ספורט 1

צפו בתקציר: שפילד יונייטד - ניוקאסל 0:1

תקציר: שפילד יונייטד - ניוקאסל 0:1/ספורט 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully