וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.1: לוקה יוביץ' חוזר לאיינטרכט פרנקפורט

עודכן לאחרונה: 12.1.2021 / 18:38

החלוץ הסרבי צפוי להיות מושאל מריאל מדריד בחזרה אל הקבוצה הגרמנית, ממנה הגיע. רוב הולדינג האריך את החוזה בארסנל

תקציר: ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין 0:1/ספורט 1

העברות

* ארסנל הודיעה על הארכת חוזהו של הבלם רוב הולדינג עד 2024. מיקל ארטטה אמר: "מהרגע שהגעתי לכאן כמאמן, התרשמתי מאוד מהתרומה של רוב למועדון, בחדר ההלבשה ובמגרש".

* ווסקה הודיעה על מינויו של חוסה רוחו מרטין למאמן הקבוצה. המאמן בן ה-52, שמכונה "פאצ'טה", אימן את אלצ'ה עד אוגוסט 2020.

* שוער המשנה ניית'ן בישופ האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד עד 2023 עם אופציה לעונה נוספת. עד כה ערך בישופ הופעה אחת במדי השדים האדומים.

הארי ווינקס שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
יעבור לספרד? הארי ווינקס/רויטרס

שמועות

* לוקה יוביץ' חוזר לאיינטרכט פרנקפורט בהשאלה עד סוף העונה. החלוץ הסרבי רוצה לחזור אל הקבוצה ממנה עבר לריאל מדריד והמו"מ בין הצדדים בשלב מתקדם. הוא יעבור ללא אופציית רכישה.

* בסקיי טוענים כי ולנסיה מעוניינת לקבל בהשאלה את קשר טוטנהאם הארי ווינקס עד תום העונה, עם אופציה לרכוש את השחקן בקיץ. על פי הדיווח העטלפים מוכנים לשאת בעלות המלאה של שכרו של ווינקס במהלך התקופה.

* ג'אנלוקה די מרציו מדווח כי איסלאם סלימאני צפוי לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות בליון לקראת חתימה במועדון הצרפתי. האלג'יראי שעובר לליון מלסטר אמור להיות מחליפו של מוסא דמבלה, שצפוי לעבור לאתלטיקו מדריד. בנוסף מדווחים בצרפת כי סלימאני צפוי לחתום עד תום העונה בליון, עם אופציה לעונה נוספת.

* באתלטיק מדווחים כי טוטנהאם פתחה במגעים עם שטוטגרט בנוגע לשחקן הכנף ניקולאס גונסאלס, בו מגלים הספרס עניין רב. בדיווח נטען כי גם לידס ויובנטוס לוטשות עיניים אל השחקן.

* ניוקאסל ויתרה על הניסיונות להחתים את שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ברנדון וויליאמס, זאת לאחר שהשדים האדומים הודיעו כי לא יאפשרו לשחקן לעזוב בחלון הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully