וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול בסיבוב הרביעי בגביע

שלב 32 האחרונות בגביע האנגלי יפגיש את האלופה והמוליכה עם השדים האדומים מהמקום השני. הגרלות נוחות לטוטנהאם, סיטי וצ'לסי

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 4:1/ספורט 1

הגרלת הסיבוב הרביעי הגביע האנגלי סיפקה את אחד המפגשים החמים ביותר שהכדורגל האנגלי יכול להציע, כשיפגיש את האלופה ומוליכת הפרמיירליג ליברפול עם הקבוצה מהמקום השני, מנצ'סטר יונייטד - שתארח את ההתמודדות. שתי הקבוצות טרם נפגשו העונה בליגה, כשהפעם האחרונה ששיחקו אחת נגד השנייה הייתה כמעט לפני שנה - בינואר 2020 - אז ניצו המייטי רדס 0:2 בדרך לאליפות ראשונה מזה 30 שנה.

במפגשים נוספים תארח צ'לסי את לוטון טאון מהמקום ה-14 בצ'מפיונשיפ. ברנטפורד תארח את לסטר, אברטון תפגוש את שפילד וונסדיי, טוטנהאם שפגשה את מארין החובבנית תצא הפעם למשחק חוץ מול האחרונה בליגת הצ'מפיונשיפ - וויקומב. ארסנל תפגוש את סאות'המפטון בשלב הבא - זאת בהנחה ותעבור את שרוסברי.

* במפגש האחרון של הסיבוב השלישי גברה בקושי ווסטהאם 0:1 בחוץ על סטוקפורט מהליגה החמישית ועלתה שלב. הפטישים התקשו אך בדקה ה-83 הגיע קרייג דוסון וכבש את שער הניצחון עבור הלונדונים, שיפגשו את דונקאסטר מהליג 1 (השלישית בחשיבותה).

אנדרו רוברטסון שחקן ליברפול מול ארון וואן ביסאקה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עוד ניפגש, ויהיה לנו טוב. יונייטד וליברפול/רויטרס

מנצ'סטר סיטי זכתה גם היא להגרלה נוחה, והיא תצא למשחק חוץ מול צ'לנטהאם מהליגה הרביעית. וולבס תצא למשחק חוץ מול צ'ורלי המפתיעה מהליגה השישית, שהדיחה בסיבוב הקודם את דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ. ברייטון תפגוש את בלאקפול, בעוד ברנלי תצא למשחק חוץ מול פולהאם. נועלת הפרמיירליג שפילד יונייטד תקווה להישאר בחיים במפעל ותארח את פלימות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully