וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל תנסה לרכוש בקיץ את מנור סולומון משחטאר דונייצק

הכוכב הישראלי ישחק בפרמיירליג בעונה הבאה? ב"גארדיאן" טוענים שהתותחנים עוקבים כבר תקופה ארוכה אחרי סולומון ויגישו עליו הצעה מפתה: "הם שקלו לרכוש אותו כבר עכשיו, אך אין מימון לכך"

תקציר הניצחון של ארסנל על ניוקאסל בגביע/ספורט 1

האם מנור סולומון ימצא את עצמו בפרמיירליג כבר בעונה הבאה? אחרי השמועות על מעבר אפשרי של השחקן הישראלי לארסנל, היום (שלישי) ב"גארדיאן" האנגלי מדווחים: התותחנים עוקבים אחרי הקיצוני של שחטאר ועשויים להגיש עליו הצעה בקיץ.

על פי הדיווח ארסנל כבר פתחה בשיחות עם נציגיו של השחקן, אחריו היא עוקבת כבר תקופה ארוכה ועשויה ללכת עליו בקרוב. לפי הדיווח האימפריה מלונדון לא תגיש הצעה על סולומון כבר בחלון ההעברות הנוכחי בגלל שאין לה מימון לכך, כאשר חוזהו של השחקן במועדון האוקראיני יפוג בקיץ 2023.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל חוגג שער בכורה. ברני ארדוב
בדרך לשדרוג גדול? סולומון/ברני ארדוב

כזכור, מוקדם יותר היום באתר האוהדים GonnerFanzine ציטטו מקורב לסולומון כאומר: "אנחנו מעדיפים שמנור יעזוב את שחטאר בקיץ, אבל אם מועדון כמו ארסנל מנסה להחתים אותך, אתה לא אומר 'לא', גם אם זה בינואר".

סולומון העלה מאוד את קרנו העונה בזכות שני השערים שכבש על הבמה הכי גדולה מול ריאל מדריד בליגת האלופות. לסולומון יש שערים גם מול אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי במפעל והוא הבריק עם גול נהדר גם בנבחרת ישראל. הקבוצה של ארטטה מגמגמת כבר כמה שנים, האם הכוכב הישראלי יהיה זה שיוציא אותה מהבינוניות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully