וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ארסנל טוענים ש"מנור סולומון מזכיר את הזאר". אבל מה הסיכוי שהוא באמת יחתום?

הספקולציות על מעבר של הישראלי לתותחנים בינואר הלהיבו את האוהדים ברשתות, אבל באנגליה ובאוקראינה הבהירו: סבירות נמוכה שזה יקרה

הספקולציות על מעבר של מנור סולומון לארסנל בחלון ההעברות הקרוב, עוררו הדים בקרב אוהדי התותחנים. העיתונאי אדוארדו האגן צייץ אמש בעקבות הדיווחים שקשרו את שחקן הכנף הישראלי למועדון הפאר הלונדוני: "מנור סולומון הוא שחקן מעניין מאוד, שמזכיר מאוד את אדן הזאר ופדרו נטו. הוא רק בן 21 והפוטנציאל שלו עצום. אם החדשות שהוא מצטרף נכונות, זו תהיה החתמה נהדרת".

בבלוג האוהדים PaninitheArsenal ציינו ש"אם סולומון יצטרף, הוא עשוי להזכיר לאוהדים את סנטי קאסורלה", אבל יחד עם זאת כתבו ש"שחטאר דונייצק צפויה לדרוש 25 מיליון ליש"ט תמורתו, ומדובר בתג מחיר מטורף עבור שחקן שלא פותח בהרכב באופן קבוע. בשלב זה אין ספק שהשיחות לא באמת מתקדמות, גם אם באוקראינה טוענים אחרת".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
שחטאר לא תוותר עליו בקלות, לא עכשיו. סולומון/רויטרס

הדיווח שקשר את סולומון לארסנל פורסם באוקראינה, אבל גם שם יש מי שמודה שהסיכוי שיימכר בינואר הוא נמוך, במיוחד לארסנל. "אם סולומון יעזוב, זו תהיה מכה גדולה לשחטאר ולשאיפות שלה בליגה האירופית", כתבו באחד האתרים הגדולים באוקראינה, וציינו שהסיכוי שסולומון והחלוץ טטה יימכרו בינואר נמוך מאוד.

"זה עלול ליצור בעיות גדולות. גם סולומון וגם טטה היו חשובים מאוד בליגת האלופות. בחלק מהמשחקים הם אפילו היו הירואיים. מצד שני, זה קרה במשחקים שבהם שחקני כנף בכירים אחרים היו פצועים או חולים. ועדיין, הסיכוי שהם יימכרו בינואר נמוך מאוד. אם הם יעזבו, שחטאר תצטרך לבנות את ההתקפה שלה מאפס. יהיה הרבה יותר נכון לעשות את זה בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully