וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון ברשימת הצעירים שיעשו את 2021: "ריאל מדריד מכירה אותו היטב"

בפורטוגל הרכיבו רשימה של 100 כישרונות שצריך לשים לב אליהם בפתחה של השנה החדשה. הישראלי דורג 61: "הוא התקווה הגדולה של שחטאר"

מנור סולומון אחרי ההגרלה של שחטאר מול מכבי תל אביב/(מתוך אינסטגרם)

מנור סולומון אמנם קיבל רק קולות בודדים ולא נכלל בנבחרת הצעירים המבטיחים של 2020 של אופ"א, אבל יש מי שמשוכנע שהשנה שבפתח תהיה השנה שלו. לרגל כניסתה של 2021, באתר הפורטוגלי "אבולה" ערכו פרוייקט מיוחד בו דירגו את 100 הכישרונות הכי מבטיחים בכדורגל העולמי, ש"יעשו את השנה".

סולומון הוצב במקום ה-61, ארבעה מקומות מעל חברו לקבוצה, השוער בן ה-19 אנטולי טרובין. "ריאל מדריד כבר מכירה אותו היטב, אחרי שהכוכב הישראלי כבש לרשת שלה פעמיים", תואר סולומון בכתבה. "העמדה הטבעית שלו היא קשר התקפי, אבל הוא מצטיין גן כשחקן כנף שם באים לידי ביטוי התכונות הכי טובות שלו - טכניקה, דריבל ומסירה. בכל שלושת הפרמטרים הללו הוא מראה המון ביטחון. המחויבות ההגנתית שלו עדיין טעונה שיפור, אבל זה מובן בהתחשב בתנאי הפתיחה שלו ובעובדה שעדיין לא התפתח לחלוטין מבחינה פיזית. הוא יהיה חייב לעבוד על האספקט הזה, כי לשחטאר דונייצק יש תקוות עצומות לגביו".

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. GettyImages
ההבטחה תמומש? מנור סולומון/GettyImages

אם הכול יילך לפי התוכניות, סולומון אמור לסיים את השנה בקבוצה בכירה יותר משחטאר. הוא הוזכר כמועמד להימכר לשלל קבוצות מובילות כמו אינטר, רומא, ארסנל ולידס, ובשבועות האחרונים אף הועלתה האפשרות שיעשה את קפיצת המדרגה כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר - אבל בימים האחרונים האפשרות הזו נראית פחות סבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully