וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג צולם מבלה במועדון ללא מסיכה: "לא ברור מתי ישוב לברוקלין"

בליגה יחקרו לאחר הסרטון של כוכב הנטס במסיבה משפחתית. שון מארקס: "אנחנו בקשר איתו ועם הליגה לגבי נהלי הבטיחות"

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

קיירי אירווינג החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של ברוקלין בשל סיבות אישיות. במועדון סירבו לפרט אותן, אולם כעת עושה רושם שכוכב הנטס עלול להחמיץ מספר משחקים נוספים - והפעם בשל השלכות משמעתיות. בארצות הברית פרסמו היום (שלישי) מספר סרטונים שמראים את הרכז במסיבת יום הולדת משפחתית, שם נראה מוקף באנשים רבים, ללא מסיכה. עדיין לא ברור האם הסרטונים אכן צולמו בימים האחרונים, אך אם כן, ככל הנראה מדובר בהפרה של נהלי הליגה - על השחקנים נאסר לצאת למועדונים וברים, או להתקהל עם 15 אנשים או יותר.

לפי ESPN, הליגה תפתח בחקירה וההערכה היא שאירווינג לא ישוב לפרקט לכל הפחות בשבוע הקרוב. "הוא ייעדר לפחות מהמשחקים מול ניו יורק (יום רביעי) ואורלנדו (יום שבת)", צייץ אדריאן ווז'נראוסקי. בליגה כבר פתחו בחקירה דומה נגד ג'יימס הארדן בדצמבר שעבר, לאחר שצולם מבלה במסיבת חג מולד בלי מסיכה. כוכב יוסטון נקנס ב-50 אלף דולר ונאלץ להיכנס לבידוד של ארבעה ימים, ממנו יצא רק לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.

"אנחנו מודעים לסרטונים של קיירי אירווינג באירוע משפחתי", הודה הג'נרל מנג'ר שון מארקס. "אנחנו בקשר איתו ועם ה-NBA לגבי נהלי הבטיחות. קיירי עדיין לא איתנו מסיבות אישיות, וטרם נקבע תאריך לחזרתו. תהיה לו את ההזדמנות להתייחס להיעדרות שלו כשיבחר לעשות כך".

עוד לפני ההתפתחות הזו, הודיעו הנטס שהרכז שהיה מעורב בלא מעט רגעים מפוקפקים בשנים האחרונות ייעדר גם מהמשחק מול דנבר הלילה. "אני לא רוצה לדבר בשמו, אני משוכנע שהוא יחזור בקרוב", אמר קווין דוראנט בתחילת השבוע. "אנחנו תומכים בו ב-100 אחוז ומתפללים לטוב ביותר עבורו".

סטיב נאש הוסיף: "הוא נעדר בשל סיבות אישיות, אני מעדיף שלא לחשוף את השיחות בינינו ובינו. אני בטוח שבשלב מסוים תשמעו הכול. אני לא מודאג שהוא יחזור לא בכושר, הוא שחקן כדורסל גדול ובטוח שכשהוא יחזור, הוא כבר יחזור להיראות כמו עצמו. זה לא מה שמדאיג אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully